Lid sinds

1 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers voor een young adult boek.

Hallo,

Ik heb een young adult boek geschreven. (Ik zit constant te klooien en met interpunctie en zou graag willen dat iemand kijkt of alles lekker loopt.) Ze zeggen dat je bij een korte hoofdzin geen komma hoeft te plaatsen, maar in voorbeelden doen ze het wel. Snap er dus helemaal niks meer van... denk dat het nu goed is, maar een paar extra ogen is altijd fijn.

Als ik iemand anders (ook op een YA) feedback moet geven, dan doe ik dat natuurlijk graag. 

Korte inhoud:

Anna Oxford (17) verliest haar moeder bij een auto-ongeluk na een belangrijke zwemwedstrijd. Ze moet noodgedwongen bij haar vader wonen die ze in geen tien jaar heeft gesproken. Tijdens de zomervakantie verblijven ze bij een goede vriend en zijn gezin. Daar aangekomen, lijkt iemand een vreselijke hekel aan Anna te hebben. Gehackte accounts en gewelddadige dreigementen. Anna lijkt nergens meer veilig te zijn. Keuzes moeten worden gemaakt die het leven van haar en haar nieuwe vrienden compleet overhoophaalt. Het machtspel is begonnen...

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag Szwaan,

Als het je alleen te doen is om interpunctie, zou je dan niet ook al iets hebben aan iemand die een paar bladzijden leest en je op terugkerende fouten wijst en uitlegt wat er fout aan is, zodat je daarna de rest zelf kunt verbeteren? Iemand die een héél boek (om hoeveel woorden gaat het?) moet corrigeren als een opstel, dat is waarschijnlijk wat veel gevraagd.