Lid sinds

2 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht voor bovennatuurlijke thriller

Ik zoek proeflezers voor mijn eerste (poging tot) roman, voorlopig getiteld 'Ooggetuige'. Het verhaal volgt Peter, die geteisterd wordt door problemen op zijn werk en ruzies met zijn vrouw, die zwanger is van hun derde kind. Op klaarlichte dag valt hem een dagdroom binnen, waarin hij zichzelf een moord ziet plegen. Maar hier blijft het niet bij; het fenomeen herhaalt zich in de daaropvolgende dagen, en escaleert tot de moord op zijn beste vriend, terwijl hij daar blijft overnachten. Peter gaat op zoek naar de waarheid achter zijn dromen.

Wat verwacht ik van een proeflezer?
Delen hoe je het verhaal ervaart, of het vlot leest, of het duidelijk is, of er gaten zitten in de plot. Komen de personages natuurlijk over, zijn de perspectieven te volgen, is de algemene indeling logisch. Liefst met suggesties wat het beter zou maken.
Eventueel: wat vind je sterk en wat mag eruit, zou je het boek kopen (en wat zou het je waard zijn).
Spel- en grammaticale fouten zijn er reeds maximaal uitgehaald en zouden dus niet mogen blokkeren.
Ik stuur een eerste deel, waarna je kan besluiten dat het niet jouw stijl is (of dat het verhaal gewoon niet goed is). Als je meer wil, stuur ik een volgende deel.
Je bepaalt zelf hoeveel tijd je hieraan wil spenderen, alle feedback is welkom.

Wat krijg je terug?
Eeuwige dank :-) Meer bepaald in de vorm van een dankwoord in het boek als het uitgegeven wordt,  en een gratis exemplaar.

Alvast bedankt!