Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Zinsopbouw, kan dit? (18+)

Hun lul is hard. Hun lul is hard. Lijkt me zo raar. Hun lullen zijn hard. Klinkt nog gekker. Alsof die mannen meer dan een lul hebben. Wie weet raad? Hun paard is zwart. Fout dus. Hun paarden zijn zwart. Klopt. Maar in de zin erboven is het gewoon niet mooi...

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Zjaan: Grappig toch hoe mensen lekker uit de bol als ze over een lul mogen speculeren. (Was nota bene niet eens de vraag!) Jullie meligheid is compleet vergeven. :{}

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh ja, sorry, k'ben wel heel vaag... Less Is More natuurlijk. :o Driewerf Hoera Voor LIM. En nu moet ik van het forum af, want zo lukt schrijven niet.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
8) Joepie!!!!!!!!!!!!! Gewonnen!!!!!!!!!!!!! Rondedansje, Aiaaaiii!!! En ik wist niet eens dat ik aan een wedstrijd meedeed!!!!!!! Ik dacht al, wat is dat hoera geroep nou toch steeds?????? Cool hoor, Runaway. Maar die erkenning.... even wachten of er straks tenminste één persoon mijn debuut wil afrekenen, uit vrije wil, iemand die ik niet ken....en het boek dan niet na 10 blz op de stapel miskopen gooit..... Bloos :o Je ziet: Less Is More.... :unibrow: Show, don't tell?