Vertaler gezocht
Ik heb een boek geschreven, maar zoals jullie het zullen merken, is mijn Nederlands slecht. Het boek dient in Amerika te worden uitgegeven, maar mijn Engels is even slecht als mijn Nederlands. Beter nog, je zou kunnen zeggen dat ik moeite heb met bepaalde dingen, niet het spreken of schrijven, maar bijvoorbeeld, interpunctie.
Het boek is perfect, dus heb ik een vertaler nodig die de Nederlandse en Engelse taal perfect beheerst, perfect genoeg om een boek te schrijven. Ik zoek het liefst een Nederlander die in Amerika geboren is of er woont, want zo'n iemand beheerst de Engelse taal natuurlijk beter.
De eerste twee hoofdstukken van het boek, heb ik naar het Portugees vertaald, want deze taal beheers ik beter, dus zoek ik tevens iemand die deze taal en eventueel de Engelse en Nederlandse taal spreekt.
Alhoewel ik de Portugese taal beter spreek dan Engels of Nederlands, duurt een boek in deze taal schrijven erg lang voor me. Ik schrijf sneller in het Nederlands.
Jouw taak: Zoals we allen weten, wil de uitgever minstens een paar bladzijden van je boek hebben, om te beoordelen of het goed genoeg is om uitgegeven te worden.
Jouw taak: de eerste twee hoofdstukken tellen 6 en half pagina's in word 2007. Ik zal je deze overhandigen, je zult ze naar het ( perfecte, poëtische) Engels vertalen. Ik kan je ze ook gewoon in het Nederlands geven., al ben ik van mening dat je mijn Nederlands belachelijk zult vinden.
De meeste uitgevers in Nederland hebben mij vijfentwintigduizend euro aangeboden als voorschot, dus ik ga ervan uit dat uitgevers in Amerika meer zijn bereid te betalen.
Je zult de eerste twee hoofdstukken vertalen, waardoor een deel van het voorschot van jou wordt. Dit zetten netjes op papier in een contract.
Dus wil je mij helpen en verdienen, deins dan niet terug. Het boek is, zoals je het op zult merken, geweldig. Verdere details bespreken we na je reactie.
Geweldig. Mijn Engels is
Als je denkt dat je
Him Sunday schreef: Het boek
De meeste Nederlandse
Waarom reageer je niet, Him
Diana Silver
Hoi Him Sunday, Je bent zeker
Of je kunt op het envelopje
Diana Silver schreef: Hoi Him
Ik ben toch benieuwd hoeveel
Ik heb het bericht niet
Diana Silver schreef: Ik heb