Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Woorden die je standaard verkeerd typt

Op AMK hadden we het er al even over: woorden die je standaard verkeerd typt. Ik heb er een stelletje: Boeven ipv boven Realtie ipv relatie Keueken ipv keuken

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Neit (lol, ik typte het goed toen ik het fout wilde opschrijven), inteRgrerend, ne (ipv 'en), zie (ipv zei)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik draai best vaak spaties om of letters. Niet dat het standaard zo is (daar ging ik weer met std en ddaar :P), maar het lijkt meer af te hangen van de letters en hoe ik mijn laptop op schoot hou. Of mijn haast bij het typpen :rolleyes:

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
IK typ soms twee hoofdletters aan het begin van een zin. JE kan gerust zeggen dat dit vooral bij 2-letterwoorden gebeurt. DE shift-toets blijft niet echt hangen, dus het is echt een coordinatiefout. Ook wil ik nog we leens spatie sop de verkeerde plek zetten.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog een vreemde die meer een contaminatie is. Geen omkering van tekens (niet echt) en ook niet "net ernaast" op het toetsenbord: de plaats Amsterfoort. Toch lastig, als je een stuk over Amersfoort moet schrijven. Ik maak het me ook lastig met te veel lettergrepen als in persoonsgegegevens die je moet ondertekenenen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Uitgever tik ik elke keer weer als uitegver. Vermoedelijk ligt dit gewoon aan de uitgever. Als ik er nu uitveger van maakte, dan zou er nog enige logica inzitten.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik typ titel weleens verkeerd. Dan begin ik met tiet, zie dan dat het niet klopt en druk op backspace voordat ik de L in kan drukken :P

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat heb ik ook weleens: Abnouk. :confused:
slaap je ook slecht? :lol: Edit: ja, en daar nou op antwoorden met 'neu'... :\\