Hoe beschrijf ik wat ik niet weet
Dankzij internet, een zegen voor de moderne schrijver, vertel ik nu over een vuurwapen en het gebruik ervan alsof ik er dagelijks mee in de weer ben.Toch bots ik een enkele keer op een onderwerp waar niets over te vinden is. Wat dan?
Mijn hoofdpersoon wordt bedreigd. Hij komt op z'n kamer en er hangt een dood konijn als boodschap om zich ergens niet mee te bemoeien. Z'n vriendin, die van buiten de stad is, ziet dat het konijn levend in z'n kamer werd opgehangen. Hij zal dus niet alleen het loodje leggen als hij doorgaat met zijn activiteiten, zijn einde zal ook gruwelijk zijn.
Hoe beschrijf je een gewurgd/gestrikt konijn? Verder dan uitpuilende ogen, een blauwe (?) tong en kwijl kom ik niet.
Heb me suf gezocht op internet. Alleen een artikel in diverse kranten over een tienjarig meisje dat met blote handen een kip, twee eenden en een konijn wurgde op een kinderboerderij (op bewakingsvideo vastgelegd). En nog wel in Nederland. Misschien dat Preston & Child daar iets mee kunnen. Maar nog steeds geen beelden of beschrijvingen van dat gewurgde konijn.
Lang verhaal kort: Hoe beschrijven jullie wat je niet weet?
Don Leone, Je hebt je 'suf
Ik denk niet dat een konijn
Maar om in te gaan op je
Don Leone schreef: Hoe
Don Leone schreef: Hoe
Vraag het Bigwig (Kopstuk)
Beste medeschrijvers, bedankt
Twee vragen: een specifiek,
@Menno Ik heb aardig zitten