Creatief Spel

6 reacties [Laatste bericht]
CreativeLittleWriter
Laatst aanwezig: 3 jaren 39 weken geleden
Sinds: 17 Jan 2016

Creatief Spel

Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier, maar ik wilde een klein creatief spelletje spelen. Ik wil dat jullie een klein verhaaltje (of een deeltje, een intro bijvoorbeeld) bedenken. Er is maar 1 regel: het verhaal moet over dit onderwerp gaan: Een Siamese tweeling (1 lichaam met 2 hoofden) geïnspireerd door The Tattler Twins (van American Horror Story - Freak Show) De namen mogen jullie zelf verzinnen. Voor de rest laat ik het aan jullie creativiteit toe. Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie ideeën!

Reacties

Thomach
Laatst aanwezig: 2 jaren 24 weken geleden
Sinds: 4 Nov 2009

Neen, dank u.

thomaszijnstrip.com

Yrret
Laatst aanwezig: 4 uren 9 min geleden
Sinds: 16 Jul 2012
CreativeLittleWriter schreef:

Ik wil dat jullie een klein verhaaltje (of een deeltje, een intro bijvoorbeeld) bedenken.

Jij wil! Jij moet [!] ouder zijn dan 6 jaar om een spelletje te beginnen op SOL. Kom volgend jaar maar weer eens terug.

Ooit protesteerde ik tegen het 'monopolie der oude heren'. Nu ben ik er zelf één.

pr
Laatst aanwezig: 2 jaren 28 weken geleden
Sinds: 3 Nov 2013
Yrret schreef:

Ik wil dat jullie een klein verhaaltje (of een deeltje, een intro bijvoorbeeld) bedenken.

Jij wil! Jij moet [!] ouder zijn dan 6 jaar om een spelletje te beginnen op SOL. Kom volgend jaar maar weer eens terug.

Hoe zie jij dat zo snel, Yrret?

Hallo.

Diana Silver
Laatst aanwezig: 44 min 19 sec geleden
Sinds: 8 Nov 2010

Yrret Ziet Alles. Snel.

Waar waren we gebleven?

Yrret
Laatst aanwezig: 4 uren 9 min geleden
Sinds: 16 Jul 2012
pr schreef:
Yrret schreef:

Hoe zie jij dat zo snel, Yrret?

Zie zijn avatar.

Ooit protesteerde ik tegen het 'monopolie der oude heren'. Nu ben ik er zelf één.

Thérèse
beheerder
Laatst aanwezig: 3 uren 25 min geleden
Sinds: 2 Aug 2009

Dit soort spelletjes is niet toegestaan op SO. Daarom sluiten we het topic.

Psychologie van het personage - wat is het en hoe beschrijf je het? Lees het hier: https://www.mboox.nl/blog/https:--www.mboox.nl-sep...

Schrijven

Iedere week het beste van Schrijven Online in je inbox? Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief. Boordevol nieuws, tips, aanbiedingen en winacties!

Schrijf je in!
  • THEMA Kan schrijven je leven redden?
  • Hoe beschrijf je emoties?
  • Zo vind je een uitgever die bij je past
  • Zo belangrijk zijn de eerste 10 pagina's
  • Schrijftips van Anne-Gine Goemans
  • Schrijftechniek: vertellen en vertonen
  • Taaltips: taal en logica

Dit nummer verschijnt omstreeks 6 december oktober. Nog geen abonnee? Meld je aan vóór maandag 25 november 16:00 uur, dan krijg je dit nummer thuis!

Introductiekorting!