Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

opmaak berichten

Een aantal mensen hebben de neiging om dichte blokken tekst te publiceren hier. Niet te lezen, vind ik. Waar zijn de alinea's de witregels? please heb een beetje respect voor de lezers :eek:

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmm ja... Ik denk dat ik ook wel weet wie je bedoelt. Als ik een bericht zie dat langer dan tien regels zonder witregel is (wat ik al veel vind!), scan ik het i.p.v. te lezen. Dus, lieve schrijvers, als je gelezen wilt worden, maak dan alinea's!

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een aantal mensen hebben de neiging om dichte blokken tekst te publiceren hier. Niet te lezen, vind ik. Waar zijn de alinea's de witregels? please heb een beetje respect voor de lezers :eek:
Okay Marjet, Ik heb het begrepen, zal dat in het vervolg doen.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook al eens wat van gezegd, maar blijkbaar moet je er een topic over openen wil het opgemerkt worden :P Maar inderdaad. Alleen alineas is niet genoeg op internet, mensen, er moeten witregels tussen. Dus niet een keer, maar twee keer op enter drukken.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Okay Marjet, Ik heb het begrepen, zal dat in het vervolg doen.
Ik denk niet dat het puur aan jou gericht is hoor. Ik ben het met Marjet eens. En Micha, ik zal het toevoegen onder het kopje opmaak in de forumregels. Daar hoort het natuurlijk en dan kun je iemand er ook makkelijker op wijzen (meer recht van spreken als je een reglement achter je hebt).