Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstelling

Hallo iedereen Een paar dagen geleden ben ik terecht gekomen op deze waardevolle website. Ik ben een Belgisch meisje, net afgestudeerd aan de hogeschool met een diploma communicatiemanagement (optie public relations) op zak. Sinds enkele jaren besef ik dat ik een minimaal talent in schrijven bezit en bovenal doe ik het ook heel erg graag. Mijn laatste stage heb ik doorlopen met het schrijven van een heel aantal 'succesvolle' persberichten en artikels voor intern en extern magazine. Ik loop sinds een tijdje met het idee (en de droom) om een boek te schrijven. Bij voorkeur zou ik het willen wagen in het genre 'spanning'. Aangezien dit voor mij de eerste stapjes zijn in deze wereld, wil ik vragen of ik af en toe een beroep mag doen op jullie ervaringen en persoonlijke meningen. Ik zou me alvast wat zekerder voelen :-)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Nightshade. In mijn ervaring is dit een heel vriendelijke en toeschietelijke club mensen. Ook op jouw vragen komt vast wel een antwoord uit de hoge hoed.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tuurlijk, Nightshade, vraag maar raak en wij weten vaak/soms een antoord of we geven je -hup- een zetje om door te zetten en je talenten te ontplooien :nod:

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En ze zijn bijzonder nuttig, die zetjes! Welkom Nightshade, ik zou zeggen snuffel rond, merk dat vrijwel iedereen met dezelfde onzekerheden te kampen heeft en doe er je voordeel mee!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier. In het jaartje dat ik hier zit heb ik erg veel geleerd en vooral ook erg veel leuke en gezellige mensen leren kennen! Als je het forum doorleest, al die bergen en bergen topics, dan leer je al ongelovelijk veel is mijn ervaring!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik denkt dat ik mij er dan vandaag aan ga wagen om mijn eerste woorden op papier - computer - te plaatsen. Liefs

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
weg