Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Pakkende titel voor een spannend verhaal

Hallo Allemaal, Momenteel ben ik bezig met een spannend verhaal. Het gaat over een vrouw die een relatie krijgt met een man die uiteindelijk lid blijkt te zijn van een nogal heftige motorclub. Gaandeweg het verhaal gebeuren er steeds meer dingen die haar meetrekken in de clubwereld en ze wil eruit. Natuurlijk gaat dat niet zonder slag of stoot en komt ze er niet zomaar vanaf. Nu zit ik al een tijdje te dimdammen over een titel die de lading dekt zeg maar, en ineens schoot me Angela's Hell te binnen. Ik vind het een geweldige titel, maar zou graag jullie mening vernemen aangezien ik nog al blind ben waar het mijn eigen verzinsels betreft :D. Alvast heel erg bedankt voor het geven van jullie mening! Groet, Siobhan

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind hem leuk gevonden. Lekker dubbelzinnig en waarschijnlijk dekt het de lading ook (van wat ik er nu over lees). Is het een Engels verhaal? Anders mag 'hel' met 1 -L.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor je reactie Ajstinad! Nee, het is in het nederlands geschreven, maar ik vond het zo lekker overduidelijk dubbelzinnig met die extra L. Overigens denk ik dat je wel gelijk hebt. Ik moet leren om het denken aan de lezer over te laten :D .

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooie titel maar houd er rekening mee dat de Angels vaak niet zo blij zijn als je ze in een kwaad daglicht stelt. Ik zou niet snel voor een titel gaan die, die associatie oproept. Geloof mij, ik ben niet paranoïde.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ DeEllis en Pluisebol. Tja daar zit ook wat in... :confused: *Gaat nog eens ernstig bij zichzelf te rade of deze titel wel zo'n goed idee is* Ik ben overigens zeer goed bevriend met een plaatselijke club, ik zal het eens voorleggen om te vragen wat zij ervan vinden. Ik hou 'm in ieder geval wel als werktitel :D

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt me handiger om pas achteraf een titel te verzinnen. En dat is ook makkelijker als je het hele verhaal kent. ik vind zelf een titel zo iets persoonlijks, die zou ik niet door een andere persoon willen laten bedenken.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ A. Redhed: Ik ken het hele verhaal al, het hoeft alleen nog uitgewerkt te worden, de eerder genoemde titel dekt de lading van het verhaal perfect, echter zit ik nu inderdaad met het dilemma wel of niet gebruiken, zie de berichten hierboven.
ik vind zelf een titel zo iets persoonlijks, die zou ik niet door een andere persoon willen laten bedenken.
Deze titel heb ik zelf verzonnen, ik ben alleen benieuwd wat jullie van de titel vinden.

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op zich vind ik het een hele leuke titel. Maar ik ben het wel eens met hetgeen DeEllis en Pluisebol zeggen, je wil geen ruzie met die mensen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind jouw titel erg leuk gevonden. Maar DeEllis en Pluisebol hebben gelijk. Ik ben benieuwd wat jouw plaatselijke club ervan vindt.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Waus, ja ik ook. Als het goed is spreek ik een aantal leden het komende weekeinde... EDIT: helaas geen bikers in het wild tegen gekomen de afgelopen twee weekeinden, maar toch wel een toevoeging. Er zijn zat boeken over motorclubs en natuurlijk één grote motorclub in het bijzonder, en ik kan toch nergens iets vinden van bedreigde auteurs of iets dergelijks. Tevens zijn er ook een aantal heftige films waarin de heren biker ook niet bepaald als schoothondjes overkomen, en die worden bekeken en bejubeld door diverse heren die ik ken uit dat bepaalde wereldje... Neem bijvoorbeeld Fixing the Shadow. Oh, en er is ook een Canadese miniserie over twee rivaliserende motorclubs waar toch behoorlijk duidelijk is hoe het stereotype ruige motorclub lid om zou gaan met vrouwen, drugs, wapens, geweld, enz. Ik denk dat het allemaal wel meevalt, zolang maar duidelijk is dat het om fictie gaat. Ik zal ook nooit een bestaande clubnaam of iets dergelijks gebruiken, want dat is natuurlijk wèl vragen om problemen. *gaat hier nog eens goed over nadenken*