Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Meer verhalen tegelijk

Hallo, ik heb soms zoveel ideeën tegelijk, dat het lijkt of mijn hoofd uit elkaar spat. Ik kan dan wel tien verhalen tegelijk schrijven! Kan dat? Of is dat niet slim?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Tom, ik wil niet vervelend zijn, maar ik heb een vraag. Ik zie dat je pas drie dagen bent ingeschreven en je hebt meteen in je handtekening reclame voor jezelf gemaakt. Ik dacht dat dit niet mocht? Wie weet hoe de regeltjes hieromheen zijn?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iets ging er verkeerd maar ik weet niet wat. Ik heb een vraag. Ik zie je nu net pas op dit forum en je maakt meteen reclame voor je eigen producten? Ik dacht, ik kan het verkeerd hebben, dat dit niet mocht. Wie weet hoe de regeltjes hieromtrent zijn?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meer verhalen tegelijk schrijven kan best, natuurlijk kan het. Maar zorg dan ook dat je de disipline hebt om ze af te maken, want dat is vaak net de moeilijkheid.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
jacqueline: ik heb daarvoor geen regels hoor. Als je niet zeker weet of iets niet mag, kun je het beste mij even een berichtje sturen.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tom, weet je, als lezers iets van je willen lezen (en waarom zouden ze niet, je schrijft hartstikke goed) dan vinden ze heus alles van je, wees maar niet bang! :)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Tom, mijn ideeën schrijf ik op, maak aantekeningen, enz. Zo vergeet ik niets, maar ik kan me wel met het verhaal bezighouden dat mijn prioriteit heeft.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het nu best wel raar... ik schrijf nu dus twee verhalen, maar eentje is voor ongeveer 12/13+ (Vind ik raar. Het hoort volgens mij 13+ te zijn, en ik ben zelf twaalf...) en de andere 9/10+... Dat is wel weer irritant, maar gelukkig raak ik nog niet door de war :P

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hou me nu momenteel volledig bezig met 'Zoek'. Van twee verhalen raak ik toch een beetje in de war. Muizenmysterie bewaar ik wel totdat ik Zoek afheb.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik schrijf ook al mijn ideeén op het is heel makenlijk bij te houden en als ik iets niet zie zitten of voledig vindt passen voeg ik er iets tussen van wat voor een ander verhaal was bedoeld. Niemand weet dat toch. Een opluchting dat er notitieboekjes bestaan! Ik vind dat je goed schrijft, ga zo door.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha :P ideeën genoeg, nu nog de tijd om het uit te werken. Je kan natuurlijk ook een paar ideeën combineren tot één verhaal.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha :P ideeën genoeg, nu nog de tijd om het uit te werken. Je kan natuurlijk ook een paar ideeën combineren tot één verhaal.
Als je maar oppast dat je niet teveel in één verhaal wilt stoppen, dat merkt de lezer en erg prettig is het niet.