Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

insturen van manuscript. Op welke manier?

Hallo,

als je een manuscript opstuurt, maakt het dan uit hoe je het opstuurt. Ik heb het dus over de lettertype enz. Ik heb mijn boek nu op de computer staan. Het is nu in 2 kolommen verdeeld en het papier is nu liggend. Als ik het nu uitprind, mag ik het dan zo opsturen? Hoe sturen jullie je boek op? (2 kolommen? het papier liggend of staand?) Ik kan dit nergens op internet vinden dus ik weet niet hoe je het moet doen.

Anna

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder

Op deze site staat ook al een hoop informatie mensen ;)

www.schrijvenonline.org/meestgesteldevragen

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo ik moet een informatiebrief schrijven bv voor een script hoe kan ik beginnen? en waar kan ik dat vinden? gr Anna

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo ik moet een informatiebrief schrijven bv voor een script hoe kan ik beginnen? en waar kan ik dat vinden? gr Anna

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geen idee, en niet hier. Geen idee, en niet hier. Geen idee, en niet hier.
:lol: Via, dat was grappig. Ik was even aan het rondneuzen op het forum en kwam dit topic tegen. Ik heb de link van alle antwoorden in het blauwe jasje aangeklikt en ga deze onmiddelijk bekijken. :thumbsup:

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er staat op die site (hele goede site trouwens!) dat je ongeveer een regelafstand van 1,5 tot 2,0 moet hebben. Maar dat vind ik wel er groot, en papier verspilling. Moet je perse zoveel regelafstand hebben of mag je ook gewoon een regelafstand van 1,0?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het leest een stuk rustiger en in geval van redactie/herschrijf, kunnen er gemakkelijk tekens en opmerkingen tussen geplaatst worden.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er staat al zoveel over dit onderwerp op dit forum. Bovendien is het altijd slim om te kijken op de site van de uitgever waar je je ms naartoe moet sturen om erachter te komen hoe ze het het liefst ontvangen. De meeste willen het per post, andere juist weer per mail. Als het er niet op staat, is er altijd nog de telefoon!