Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

foto's off line bijeenkomst.

Vervolg. De foto's die zijn genomen tijdens de bijeenkomst, staan op een besloten site. Ze zijn niet openbaar. Ik zou een link willen plaatsen naar deze fotosite op het besloten deel 'alleen voor leden'. Mijn vraag aan diegenen die ook hier per se niet te zien willen zijn, willen die mij dat even laten weten via een pb-tje??? Zo snel mogelijk please, want de foto's zijn echt leuk al zeg ik het zelf. Hebben, of heeft een van jullie nog bezwaar, dan zal Peet, zie je wel die man is goud waard, proberen om de gezichten te kleuren zodat je onherkenbaar zult zijn.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat ziet er toch niet uit: gekleurde gezichten. Dan gaat alle aandacht daar juist naar uit. Of niet? 'Die met dat roze bloesje, dat moet dan wel [...] zijn!' Als degenen die niet gefotografeerd wilden worden, even de vinger opsteken: :thumbsup: (Oh, nee: duim!)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lekker handig hoor die duim, iedereen heeft toch een duim, of vergis ik me daar nu in? Zo heb ik nog geen antwoord van je hoor Marriejeanne.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij bedoelt ze dus dat ze niet op de fotro wil. Maar we hebben geen vinger hier om op te steken en daarom wilde ze een duim. Ik mag wel op de foto maar alle foto's waarop ik gek doe, dik lijk, er niet uitzie graag vooraf even photoshoppen. Kan dat? Jacq, zet dit topic en het andere over de meeting even in het schrijverscafe. Dan kunnen alleen leden dit lezen. Je doet dat door boven je bovenste bericht op bewerken te drukken. Dan krijg je een vakje waar je kunt kiezen in welk onderdeel je het wilt hebben. Dan klik je schrijverscafe aan en het is verplaatst.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het best, maar net als Zjors geen onderkinnen en dergelijke foto's. :) Grr, ik baal trouwens enorm dat ik geen foto's heb kunnen maken. Ik had mijn camera wel bij me, maar dan is het wel handig als je eerst de batterij oplaadt. :angry:

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Had je even aan Noekie moeten vragen, Draai. Die had echt aan alles gedacht, zelfs aan batterijen voor het toestel van Waus!

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Aha, voor zulk soort dingen moet je dus bij Noekie zijn. Volgende keer laat ik mijn hele tas thuis. "Huh, waarom neem je je tas niet mee?" "O, hoeft niet, Noekie heeft alles!"

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jahoor, bij mij kun je voor alles terecht ;) Lijstjes met mensen die komen enzo :P Op het station had iedereen meteen door dat ik dat lijstje had haha " hebben we iedereen al?" " hoeveel komen er nog?" lolol :P

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
- leuk verslag jacqueline :thumbsup: - liever geen foto's waar ik op sta :thumbsup: ( bij gebrek aan vinger)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oei ik heb volgens mij wel iedereen gefotografeerd... is het dan goed als ik die foto's alleen voor mezelf hou, dus nooit verspreid, of zal ik die ook deleten? Met dank aan Noekie voor de batterijen. Ik heb liever geen foto's van mezelf waar ik heel raar eruit zie. Voor de rest mag alles. Jacqueline ik wil de foto's van jou zien. Maar hoe ik ze zelf op een besloten site zet - geen idee.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb liever geen foto's van mezelf waar ik heel raar eruit zie.
Geen foto's van Aart, dus. :P Ik heb ook geen bezwaar, als de foto's maar in een afgeschermd deel staan.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Graag in het afgesloten deel. Niet iedereen hoeft te zien hoe we de beest hebben uitgehangen. :lol:

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb liever geen foto's van mezelf waar ik heel raar eruit zie.
Geen foto's van Aart, dus. :P
Hee hee pas wel op met wat je zegt Trenke :P

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb liever geen foto's van mezelf waar ik heel raar eruit zie.
Geen foto's van Aart, dus. :P
Hee hee pas wel op met wat je zegt Trenke :P
Heeft iedereen zich wel netjes gedragen :? ;) Jullie maken mij nu echt nieuwschierig. Het verslag is al om te voelen hoe het er toeging, wil er graag een goed beeld van hebben. Want na al jullie verhalen heb ik mij er een voorstelling in gedachten gemaakt die... :D