Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

speelgoedwinkels

Worden er in Nederlandse speelgoedwinkels ook kinderboeken verkocht? Ik ben zeker in vijftien jaar niet in een speelgoedwinkel geweest. Vandaar. Mijn hoofdpersoon koopt een kinderboek.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
DeEllis, Een aantal jaar terug heb ik in een speelgoedwinkel gewerkt, geen zaak van een grote keten, maar een winkel waar ze voornamelijk houten speelgoed verkochten. Wij hadden daar ook twee planken met boeken. Wat ik me zo snel even herinner o.a. de kikkerboeken van Max Velthuijs en boeken over piraten, maar ook een kinderkookboek.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De grote winkelketenspeelgoedwinkels (drie keer woordwaarde) verkopen boeken van of de Eekhoorn of Deltas. Nooit van allebei, volgens mij. Die kopen zoveel meter schapruimte daar om alleen hun boeken daar te mogen verkopen. Intertoys verkoopt Deltas, dacht ik. Van die boekjes met allemaal glitterdingen op de kaft. De betere speelgoedwinkel heeft over het algemeen een beperkt maar mooi assortiment.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi! Dan koopt ze daar haar kinderboek. Ik hoef geen winkelketen te noemen, dus dat maakt niet uit. Bedankt

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
intertoys koopt trouwens zelf boeken in, dat kan dus per filiaal verschillen Zjors. Die glitterboekjes hebben ze volgens mij standaard in het assortiment, maar ze kunnen wel extra bijbestellen. Wij hebben ook boeken van carry slee bijvoorbeeld en harry potter e.d.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En als het je gerust stelt. Zelfs hier in het dorp verkoopt de speelgoedwinkel ook boeken. Dus het zijn niet alleen de grote ketens die dat doen.