Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

weblog

Ik wil een weblog gaan bijhouden. Waar kan ik dat het beste doen? Iemand ervaring met het bloggen en wellicht ook met uitgevers die erop reageerden? Groetjes, Rianne

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Euhm ik heb een vrij actieve weblog. (al heb ik em een tijdje niet gebruikt, nu weer wel) Het is een beetje mijn uitlaatklep. Dingen die ik zie, mee maak. Of gewoon domme dingen, foto's, gekke quotes, momenten waarop ik op mn snufferd ga. Dat soort dingen. Moet je maar eens kijken op www.luthien.org Uitgevers heb ik niet zo'n verstand van, heb ik ook nooit aangedacht eigenlijk. Maar mijne is daar denk ik niet geschikt voor, want er zit niet een verhaal/lijn in ofzo.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jahoor, daar had ik mijn eerste weblog ook op. Totdat ik hem eigenlijk in mijn site wilde hebben. Je kan hem helemaal aanpassen zoals je wilt

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
leuk! dan zal ik hem eens gaan aanmaken vanavond (niet nu, zou ik wel willen, maar ik moet echt even leren voor het tentamen van dinsdag)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Rianne Volgens mij is het een uitzondering dat uigevers reageren op een blog (zoals bij Merel Roze gebeurde). Je doet het meer voor jezelf en voor het publiek dat je ermee vermaakt. Zo bouw je wel al een naam op voor als je een boek in de winkels krijgt. Succes!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mocht het ooit zover komen dan he! van dat boek bedoel ik. Overigens de fancy van februari ligt straks wel in de winkels met een verhaal geschreven door mij!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig is dat, hoe grootse plannen altijd ontstaan vlak voor een tentamen :). Als je een beetje verstand hebt van HTML, kun je ook zelf een domeinnaam aanvragen en daar Pivot uploaden. Zo heb ik ook mijn weblog gemaakt. Je kunt ook standaard Pivot templates gebruiken, dan hoef je alleen maar de handleiding op de website te volgen. Zo'n standaard ziet er bijvoorbeeld zo uit. Meer voorbeelden kun je hier vinden.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
beetje verstand van html heb ik wel, maar dat stopt al snel hoor, dat schrijven in die tekens is zo ingewikkeld. Ik heb zo wel eens een site in elkaar geflanst. Laatst verwijderd geloof ik die site. In frontpage kan ik ook een website maken maar heb geen idee hoe ik dat ding dan online krijg (zonder te betalen).

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dan moet je ergens een webruimte hebben, dat kost geld. Maar niet duur hoor, ik betaal 25 euro per jaar. Je moet er wel íéts voor over hebben natuurlijk :). Zie het als een push; je betaalt er voor, nu zul je verdorie bloggen ook!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ja inderdaad, ach ik probeer eerst eventjes via web-log.nl en als ik het dan volhoud, dan kan ik altijd een eigen site maken. klein beginnen zeggen ze he. 25 euro is trouwens goedkoop!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
P'sies! Ik was trouwens ook begonnen op Hyves hoor, maar daar kreeg ik allemaal boze reacties (via de mail) op omdat mijn ooms en tantes eerst zelf profielen moesten aanmaken om in te kunnen reageren op de verhaaltjes :D.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Web-log vind ik wel prettig. Maar ik gebruik hem alleen maar om mijn ouders en vrienden op de hoogte te houden van wat ik hier uitspook, niet om uitgevers te lokken ;)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf al sinds 2003 op web-log.nl, sinds kort heb ik er 1 geopend op punt.nl In het begin vond ik web-log.nl prettig werken. Sinds een jaar hebben ze het wat wijzigingen toegepast. Sinds die tijd vind ik het niet meer zo handig. Het is maar net wat je prettiger vind werken. Ze zijn beide trouwens heel makkelijk aan te maken. Je kunt gewoon een standaard lay-out gebruiken.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
... ik lieg (foei) Het is sinds 2005, maar er staan nog verhalen op die ik in 2003 geschreven heb.