Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

GrafTeaser

Ik zoek een zinnetje, soort slogan, dat de dood van een verpleegster aankondigd. Venetië moet er ook nog bij, maar zowel verpleegster als Venetië mogen niet gebruikt worden. 't Is niet voor mij, maar voor de mensheid.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet zelf er geeneen te bedenken maar die van Oscar vind ik heel leuk: Mocht ze in haar witte pak bezwijken Misschien wel door Italiaanse wijn Laat dan op haar grafsteen prijken `Het zal me allemaal een zorg zijn´ Geweldig, dat droge einde!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mocht ze in haar witte pak bezwijken Misschien wel door Italiaanse wijn Laat dan op haar grafsteen prijken `Het zal me allemaal een zorg zijn Aart, ik ben het helemaal met je eens: die wil ik ook wel op mijn grafsteen. Oscar, een beauty wat mij betreft.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Beetje afgeleid van Andre Hazes, zeg ik maar ff. Mocht ik aan de drank bezwijken Mocht ik naar de donder gaan Laat dan op mijn grafsteen prijken ´Hij kon niet meer op zijn benen staan´

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oscar deze heb je toch gebaseerd op: Mocht ik aan de drank bezwijken mocht ik naar de donder gaan laat dan op mijn grafsteen prijken hij kon niet meer op zijn benen staan Ik heb dat nummer (in heerlijk plat Amsterdams) gezongen door Brood & Hazes op een CD staan. Het lied begint met: De fles speelde een grote rol in heel mijn droef bestaan omdat ik nooit geen liefde kreeg ben ik aan de fles gegaan (of zoiets) :)

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nou ja dat verklaart dan waarom in in December last year de Andre Hazes dvd heb gekocht toen ik even in Nederland was. Haha.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De Dame met de Lamp gleed na een laatste glaasje met een gondelier naar haar laatste plaatsje. Requiescat in Pace.