Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

De kinderboekenmolen

Omdat het kinderboekenweek is verschijnt 'de kinderboekenmolen' weer. Dit is een catalogus waarin alle verkrijgbare kinderboeken in voorkomen. Uitgevers kunnen erin adverteren. Ik vond het heel leuk om Rapid en mijzelf daarin terug te zien. Met dank aan Ceridwen dit topic: Wie van jullie heeft al eens in 'de kinderboekenmolen' gestaan en wanneer? Is daar nog iets uit voortgekomen?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Huh...? Molen?? Kweenie, ik ken hem niet. Sta ik erin, Mara? Nee zeker, mijn uitgevers zijn niet zo van dat soort reclamedingen, die hebben hun eigen circuit. Of staat Tess en Tim erin? Geen idee.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, daar heb ik de kinderboekenmolen gevonden. Hij lag gewoon bij mij op de tafel :? Gekregen op het kinderboekenbal in de grote zak met vanalles. Rapid heb ik al gevonden, maar waar sta jij dan mara? Mijn boeken kan ik ook niet vinden, hoe kan dat nou toch?? :?

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik sta naast Carry Slee (hihi!) Bij de leeftijd vanaf 10 jaar. De uitgevers beslissen zelf of ze erin adverteren. Het is ingedeeld in leeftijdscategorieën. Het kan best dat jouw uitgeverij niet aan dat soort reclame doet, Zjors.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah!!! Daar heb ik je gevonden. Tussen Carry Slee en Hans Kuyper. Er zijn slechtere plaatsen te verzinnen. ;) Leuk. Nee geen van mijn uitgevers staat erin.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rapid en Mara, wat leuk dat jullie er in staan. Ik ga er volgende week in de boekhandel een exemplaar halen. Die kun je daar toch krijgen? Dan leg ik hem in mijn lokaal: leuk voor de brugklassers.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik bewaar de Kinderboekenmolen altijd. Er staan zulke mooie dingen in. Natuurlijk heb ik de boeken van Rapid en Mara gezien. Heel leuk dat jullie erin staan. Alleen jammer dat ik geen boekenweekgeschenk kreeg.

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
kanje die nog ergens krijgen... die kinderboekenmolen? ik heb dr nog nooit van gehoord namelijk! trouwens.... wat vonden jullie van het kinderboekenweekgeschenk? ik vond er eigenlijk niet zoveel aan... het voelde zo afgeraffeld! zo onaf.... (lydia rood heb ik trouwens ontmoet... leuk mens!)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt die kinderboekenmolens wel bestellen bij het CPNB. En anders bij Marktplaats. Ze zijn wel duur. Maar als je ze persé wilt hebben kan dat. Ik heb het kinderboekenweekgeschenk niet gelezen ...

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kinderboekenmolen duur? Het is toch gewoon een gratis reclamefolder? Ik heb er eventueel hier nog wel een liggen voor je Luthien. Stuur maar een berichtje via de contactknop. Ik ben een beetje kwijt waar je tegenwoordig woont.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij kun je die ook nu nog gewoon in vrijwel iedere boekenwinkel krijgen, die molen...

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Moet je eens kijken op de website van de CPNB. Ik vond er één (die over de magie, de toveracademie) en die was bijna 6 euro!