Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wie wil mij helpen?

Graag zou ik wel eens wat opmerkingen en kritiek willen krijgen op mijn gedichten. Al eigenlijk mijn halve leven schrijf ik gedichtjes en liedjes. Dat is allemaal wel leuk maar ondertussen vind ik dat ik wel wat meer opmerkingen en kritiek kan gebruiken dan de complimentjes van de familie. Dat is voor mij ook de reden geweest dat ik wat dingetjes op mijn hyves ben gaan zetten. Maar ook daar zit je met vriendjes die alles leuk vinden wat je doet. Jammer genoeg heb ik op deze site niets gezien waar ik zomaar wat kan plaatsen. Dus wie zou het leuk vinden om eens wat te lezen en daar een wat deskundiger blik op te werpen? En hoe pak ik dat aan. Mag ik dat naar je mailen of moet ik dat ergens in een forum plaatsen. Graag reactie. Groet, Edze

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Edze, Naast Zinniger Zinnen is www.verhalensite.com ook een erg goede site. Heeft veel leden en je krijgt praktisch altijd goede (kritische) feedback of natuurlijk duimpjes als je verhaal/gedicht top is. Groetjes Morena

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is niet voor commentaar op losse verhalen/gedichten marriejeanne. Dat is enkel voor boeken die mensen af hebben of waar ze verregaand mee bezig zijn. (Al wordt het weleens misbruikt)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, door mij dus bliijkbaar. :O :? Maar waarom hebben we hier op het forum niet een plek waar je elkaars (korte) teksten kunt beoordelen? Het gebeurt hapsnap wel hier en daar maar niet echt gestructureerd dan, terwijl er toch wel behoefte aan is.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is bedacht door 2 mensen van dit forum, ja. En een heleboel leden van Zinniger Zinnen komen hier ook.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan Edze dan niet enkele stukjes laten proeflezen? En wat begot is Zinniger Zinnen? Hoe word je daar dan lid van en wat is de bedoeling????Ha, zie de site vermeld bij... sh.. die nickname... Hjalmar. Vraag me alleen af hoe ik aan dat laatste teken kom???