Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Bordeel

Kan het dat de moeder van mijn hoofdpersoon in een bordeel ging werken (ze was vluchteling), de vader v/d hoofdpersoon tegenkwam en dat hij haar wegtrok uit dat bordeel? Is dat realistisch, kan dat? Let wel: het is een andere wereld, maar is dat nog dan realistisch?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, waarom zou dat niet kunnen? Dat de werelden van die vader en die moeder heel erg verschillen is alleen maar logisch denk ik. (tenzij die vader ook uit de sexindustrie kwam, maar als ik jouw stukje zo lees is dat niet zo)

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk ook dat het heel goed kan. Ik denk ook dat de bordeel eigenaar in alle werelden zijn gram gaat halen }:)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wegtrekken uit een bordeel? Hangt er sterk vanaf welk bordeel in welke plaats. Maar zolang pooiers nog over hun dames praten in termen van 'ik heb er nog wel eentje, kan je kopen voor vijf' ben ik niet optimistisch. Hoe bedoel je het is een andere wereld? Doel je op de sexindustrie of op je eigen verhaal, schrijf je fantasy?

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf fantasy. Het is een andere wereld: de vrouw werkt in een bordeel, hij ontmoet haar daar, wordt verliefd en trekt haar weg. Hij koopt haar niet ofzo, maar koopt haar vrij.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als het fantasy is gelden de regels van die wereld, als vrijkopen daar gebruikelijk is, of in elk geval geaccepteerd, vind ik het niet ongeloofwaardig.