Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfweek?

Ik heb daarnet een wel heel amicale email van een mij onbekende madam gekregen, die de naam Anne Wyckmans draagt. Ze laat weten dat ze me 'op een of andere manier' vond via het internet en nodigt me uit om naar de door haar ingelaste schrijfweek in La Roche te gaan, waar ik een kamer kan huren. Geen cursus maar beperkte begeleiding zal er zijn. Dan vraag ik me het nut van zo'n week af! Hebben jullie hier al van gehoord? Kennen jullie die vrouw of is ze hier onder een schuilnaam aanwezig?
Ik vind het bizar dat ze me zomaar 'vindt' !!!

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Stuur een mailtje terug en vraag hoe ze je gevonden heeft? Lijkt me de makkelijkste weg ;)

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dat ze echt schrijfster is , doet me ontspannen. Dat betekent dat haar email toch enige waarheidsgetrouwheid bevat. Ik dacht al aan virus-emails e.d. Gelukkig niet dus, bedankt Angelina

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Soms is een eend gewoon echt een eend. Mail terug, waarom niet. Ze schrijft, zo aan haar website te zien, mooie dingen.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Is het nu Wijckmans of Wyckmans? Zelf weet Anne het blijkbaar ook niet goed:

Los daarvan vind ik het geen manier van doen. Tenzij je haar je e-mail adres gegeven hebt, moet ze jou niet mailen met het verzoek of je niet een kamertje bij haar wilt huren. Indien je rust en 'beperkte begeleiding' - wat dat ook moge zijn! - nodig hebt, vind je dat zelf, ook zonder moeder Anne haar goede bedoelingen.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Een schrijfweek kan heel leuk en nuttig zijn. Ik heb er wel eens iets over gelezen.

Maar zomaar iemand een mailtje sturen???

Rosali

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

misschien had ze mijn website gezien, en erbarmend een lesweek aangeboden :lol:

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Cheops wrote:
misschien had ze mijn website gezien, en erbarmend een lesweek aangeboden :lol:

Dat moet het welhaast zijn :lol:

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik heb van mijn moeder altijd geleerd
"Ga nooit met vreemde mensen mee!" ))

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Potdoosie, wij schrijvers worden gespamd. Ik kreeg er zojuist een van Milton Cairo, aka Bob van der Lugt, of ik mee wilde doen met een (niet lachen) schrijfmarathon. Dit vanwege het meedoen met de columnwedstrijd vanuit de rotterdamse bieb. Wel fijn om te weten idd hoe men aan mijn mailadres komt.

Hebben nog meer mensen hier deze mail gekregen?

Wel grappig dat marathons helemaal in zijn :lol:

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

@ Ceridwen

Klopt, ik heb deze mail ook net ontvangen. Leuk initiatief, maar ik doe er niet aan mee. Maar ze kunnen vast wel zonder mij :wink:

Groet,

Raven.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik niet, maar eh...Cheops, kan ze je gevonden hebben zoals ik zopas heb geprobeerd: via deze site en de doorklik naar je website/blognote en vervolgens op contact klikken? Zo zullen er wellicht meer zijn die via deze site en hun eigen site makkelijk traceerbaar zijn.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ah, dit was je eigen vermoeden ook al :D ik had een stukje discussie gemist geloof ik :wink:

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bob van der Lugt is van de SKVR die de Rotterdamse Columnwedstrijd organiseerde. Leuke man trouwens.