Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ff vast in verhaal

Hey, Ik zit even vast met mijn verhaal. Zit aan de 50000 woorden en weet wat het einde gaat zijn over een 20000 woorden, maar ik heb twee leuke potientele mannen voor Nina op het oog en weet echt niet hoe ik het nu verder moet laten lopen. Ik heb nog tijd genoeg, misschien kan ik haar nu in de war laten raken of zoiets en dat de een dan toch iets doms doet waardoor ze hem niet meer ziet zitten. Maar ik vind dat zo afgezaagd. Heeft iemand een leuk idee hoe ik dit kan oplossen? Ben jullie eeuwig dankbaar!

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Of laat de mannen verliefd worden op elkaar en dan moet zij weer opnieuw beginnen, misschien wel met de eerste kerel die toch leuker bleek dan ze aanvankelijk dacht :nod: Maar Zjors' idee is ook lekker onverwacht.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
een man krijgt de kans om een half jaar voor zijn werk naar een ver land te gaan. Ze denkt dat het lot het heeft opgelost. Maar is dat wel zo? Misschien gaat ze hem onverwachts bezoeken en doet een nare ontdekking.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een triootje is ook wel grappig, hoewel ik het einde van jouw verhaal natuurlijk niet weet... :rolleyes:

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ze eindelijk heeft bedacht met wie ze verder wil, blijkt dat de broer te zijn van een meisje waar ze op school altijd enorme ruzie mee had. :eek: Wil ze dat wel? :crybaby:

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
mmm misschien blijkt een van die twee kerels al getrouwd of houdt hij er meerdere relaties op na, of krijgt er eentje een ongeluk en blijft er dus nog maar één over. :D Ik zit zelf ook te puzzelen met net zo'n probleem. Ik weet ook nog niet zeker voor wie mijn hoofdpersoon gaat. Alle mogelijkheden staan nog open. Ik wacht wel af hoe het verhaal zich ontwikkeld, misschien leidt het vanzelf naar de goede oplossing.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Steffie, je hebt twee leuke mannen in de aanbieding voor je hoofdpersoon, zeg je. Is er echt geen verschil tussen die twee? Allebei even leuk? Je moet nog eens goed nadenken over die twee heren, want daar zit de sleutel tot je verhaal. Is het niet zo dat een van die twee precies past in de plot, de ander juist niet? Je hoofdpersoon heeft vast een probleem dat haar al van begin af aan dwarszit. Of ze wil zich heel graag ontwikkelen een bepaalde kant op. Een van die twee mannen biedt een kans. Als ze voor die ander kiest zit ze de rest van haar leven achter de sanseveria's ongelukkig te wezen. Wij lezers zien het, maar zij (nog) niet. Of maak ik het nou te simpel?

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja het probleem is dat ze beide iets hebben waarmee mijn Nina verder kan gaan in haar leven. Ze heeft nu net haar baan opgezegd bij een brasserie om bij het dierenasiel te gaan werken. Ze gaat graag wandelen met Levi die haar ook een pup (van zijn eigen hond) kado heeft gedaan omdat ze zich zo eenzaam voelde. Deze twee kunnen heel goed praten met elkaar. Levi zijn vriendin is 1 jaar geleden overleden na een ongeluk en ziet in Nina een leuke gesprekspartner. Er zijn nog geen vonken. Dan heb je dus Sander en deze zorgde ervoor dat Nina weer in het zadel is gesprongen. Na de dood van haar paard, in de tijd dat ze nog een tiener was, had ze gezworden nooit meer paard te rijden. Het liefst van al zou ze hiermee doorgaan. Sander is gevoelig en vrijgezel en helemaal gek op Nina, maar dit weet ze nog niet. Toch heeft Nina wel warme gevoelens voor hem. Maar komt dit doordat ze zo een fijne dag had met hem? En weer op een paard heeft gezeten?

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zijn misschien allebei leuke mannen, maar voor Nina is er wel een verschil. De een is een steunpilaar die met haar gaat wandelen en haar kadootjes geeft. De ander raakt een trauma uit haar jeugd. Dat is een veel sterkere drager van het verhaal, lijkt me. Je kan dat ook met terugwerkende kracht nog sterker maken door de dood van haar paard symbool te laten staan voor alles wat ze verloren heeft.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
mijn conclusie na je korte beschrijving van de heren: Ik zou voor Sander gaan. Sander begrijpt haar en heeft haar duidelijk geraakt met zijn invoelingsvermogen. Levi lijkt me meer een goede vriend, maar niet iemand waar ze verliefd op wordt.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ok thx helemaal duidelijk had het zelf ook eens overdacht vannacht en dacht ook eerder voor Sander te gaan. Levi is nu eenmaal een goede steunpilaar en het zou zonde zijn zoiets te gaan verdraaien denk ik.