Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor augustus 2017?

Nieuwe maand, nieuwe (of hernieuwde) schrijfdoelen. • Wat zijn jullie schrijfdoelen voor augustus, evt. met het oog op je jaardoelen? • Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Veel succes & schrijfinspiratie!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met de laatste verhalen bezig van de tweede juryronde. Ik hoop hier morgen mee klaar te zijn. Ik wil een paar cursuslessen afronden, lezen, mogelijk een schrijfboek dat me onlangs is aangeraden doornemen, weer wat gaan schrijven, mijn blog bijhouden, een of twee tipartikelen schrijven. Misschien een verhaal voor een bepaald literair tijdschrift schrijven.

Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoofdstuk 1 van mijn boek afmaken Een begin maken met hoofdstuk 2 van mijn boek Interviewvragen opstellen en een lijst maken van wie ik wil gaan vragen voor interviews tbv research Proeflezers vragen, twee op inhoudelijk gebied en twee op taalkundig gebied Eind augustus naar een schrijfretraite

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Begin deze week is mijn boekje 'Cronkels' op pro-book.nl in de verkoop gegaan. Het is een verzameling van de uitwerkingen van de weekopdrachten op het forum. Voor familie en intimi had ik ze al eerde laten drukken in een heel kleine oplage. In samenspraak met een medewerkster van de uitgever verkoopmogelijkheden op hun site besproken en sinds maandag dus nu op het internet. Een leuke, stimulerende ervaring. Mijn schrijfcursus is afgerond en ik wil gaan doornemen op tips en verbeterpunten. Meer tijd besteden aan lezen Schrijfboeken doornemen Mezelf stimuleren om meer een pas op de plaats te maken, zodat ik meer tijd aan mijn eigen boek kan besteden. iedereen een vruchtbare maand toegewenst. Connie

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil deze maand graag blijven schrijven aan mijn manuscript. Ik hoop tegen het einde van de maand 75k woorden te hebben gehaald! :D

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het schrijven staat voor mij op het moment op een laag pitje. We zijn flink aan het verbouwen in huis, er moet een babykamer in orde worden gemaakt en tegelijkertijd ben ik flink bezig met zwanger zijn en alles wat daar bij komt kijken. Ik wil wel halverwege deze maand meer aandacht gaan besteden aan het schrijven. Als het dan zover is dat ik zwangerschapsverlof heb, dan heb ik tijd genoeg/ over en dan kan ik flink gaan schrijven. Dat hoop ik althans. Als het dan zover is wil ik verder met het herschrijven van mijn eerste manuscript. Ik heb feedback gekregen en wil deze verwerken. Verder wil ik de schrijfclub, die nu is opgericht, verder gaan neerzetten. We hebben nu een datum, maar ik moet nog iedereen op de hoogte stellen van de afspraken en andere informatie. Ik heb er wel heel veel zin in. :)

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zwangerschap is een van de belangrijkste dingen die je kunt doen en meemaken, Akaatje. Verder hoop ik voor je dat je de tijd en rust vindt om te herschrijven. Een schrijfclub is heel motiverend weet ik uit ervaring, zeker als je ook iets van jezelf kunt delen en erover praten. Ondertussen ben ik klaar met jureren en bezig aan het schrijven van een synopsis mocht ik een afwijzing krijgen. En realistisch is het.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Synopsis afgeschreven. Twee versies van een biografie geschreven die ik wilde schrijven, dus niet commercieel maar openhartig met een twist. Ik doe dit weleens om de weg vrij te maken naar het schrijven van een zakelijk stuk.

Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil verder werken aan mijn tweede manuscript. Daarna herschrijf ik ook mijn eerste boek. Daarnaast hoop ik nog wat te proeflezen en ideeën op te doen voor mijn blogs.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een lijst met redacteuren gemaakt. Een twintigtal pitches geschreven, nog de beste eruit zoeken. Een blogpost geschreven over een pitch schrijven. Aan een kort verhaal begonnen.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel simpel: deze maand hoop ik de eerste versie van mijn manuscript af te schrijven, zodat de eerste mensen het kunnen gaan lezen.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb één schrijfdoel voor deze maand: mijn verhaal voor de Harland Awards afmaken. Wordt nog spannend... De afgelopen weken ging het nogal stroef, maar ik hoop nu (bijna) op een goed spoor te zitten. En, eigenlijk belangrijker: genoeg tijd en rust te vinden om er goed voor te gaan zitten.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Twee korte verhalen af, een blogpost geschreven en een een-minuut-pitch herschreven. Cursusles gemaakt. Nu korte verhalen aan het lezen. Ik heb een boek liggen over outlining dat ik graag wil lezen. Ik weet niet of ik er tijd voor heb en of het mij helpt bij mijn bundel. Succes met de projecten. Een verhaal ingeleverd voor Harland mag volgend jaar meedingen bij Edge Zero.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gelukt! :D Vanmorgen ingeleverd, en ik ben ontzettend blij met het resultaat. EdgeZero staat inderdaad ook op mijn radar. Maar eerst eventjes wachten of ik bij de HA iets win.