Je schrijfdoelen voor november 2015?
Bijna november ... Tijd voor een nieuw schrijfdoelentopic!
Zijn er nog mensen die met NaNoWriMo meedoen, of hebben jullie andere plannen?
Wat zijn jullie schrijfdoelen voor november, evt. met het oog op een groter (jaar)doel?
Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier.
Iedereen veel schrijfplezier, inspiratie en succes!
Ik ga helaas niet meedoen aan
Ik ging misschien meedoen aan
Ik ga meedoen met NaNoWriMo
Ik ga meedoen met NaNoWriMo,
Als je al een hoofdlijn hebt,
Mijn schrijfdoelen voor
- illu: proefdruk laten maken- illu: proefdruk laten maken - mat- illu: nwe PDF bestanden mk in PP - illu: 7/8 kaarten laten drukken (deadline di 3 nov.) - illu: bestel proeven kaartenveloppen (zoek groothandel) - illu: kaartenveloppen bestellen (zoek groothandel) - illu: bestel harde rug enveloppen, kraftzakjes, touw & evt. kraftlabels - illu: productfoto's/afbeeldingen mk, -teksten schrijven & uploaden naar Etsy (plaats links op Pinterest, en post producten op FB, evt. met prijsvraag) - illu: dragon lettering voor Skillshare klas (zie lesgeven) - illu: SW kleuralternatief + kaart drukklaar - Evt. illu: Jan listmania inkt/kleur, SSG inkt/kleur, RBG kleur en/of RRH potlood/inkt/kleur- NaNoWriMo > ms: SA1 - nieuwe scenes voor 1e grove versie- Evt. OP (start 45 km) 48/51/100, pr 0/2 (2x p.w.)- meedoen met Turing poëziewedstrijd (deadline 15 nov.)Lesgeven/Studie/Illustratie (Skillshare TA) - Voortgang posten: kleur/textuur dragon lettering (McDs coloring class) (deadline 30 nov.) 0/2- November challenge: start 3x topic in community section van 3 klassen3/3- Evt. korte project feedback geven4/4, 1x p.w. - Evt. les maken/uploaden (deadline 30 nov.), of outline (deadline 15 nov.) 0/10- BS TNH mailen10/10 Studie- 1-2 boeken lezen7/1-2* The Trouble w/ Love (Stiletto 4)* Beware of Geeks Baring Gifts* Made for You (Best Mistake 2)* Frisk Me (NYPD 1)* How to Walk Like a Man* Midwinter Night's Dream* Dedication * Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe * Evt. biebboeken * How to Be an Imperfectionist * Creating a Life Worth Living - Career Design for Artists * Writing New Adult Fiction * Evt. Werk - Thich Nhat Hanh * The Rosie Project 1 + 2 * Adorkable * Pride and Prejudice and Zombies- bieb- 1 of 2 (aan ms verwante) films, BBT5/2 - Evt. museumbezoek (evt. in Utrecht, of Selfies Gem. Mus. Den Haag) Evt. regeldingen - W8 form. invullen en versturen (Nook, Smashwords, email D2D) - KvK ID etc. Planning & Promotie- 1-2x p.w. posten op FB NL & EN11/4-8 - Ondernemersplan afmaken 0/2 - Evt. CT site bijwerken, of voorlopige site onder nieuwe domeinnaam(bio's, links,muziekbestanden uploaden)Zit erover te denken een
Misschien een hele domme
Dan doe je niet 50.000
Ik ben ook rebel. Ik schrijf
Ik doe niet mee aan NaNo, ik
Dank je Akaatje en succes met
Halverwege november, hoe gaat
pr schreef: Ik ga helaas niet
Lekker bezig, pr! Hoe gaat
Ik ben klaar met Nanowrimo
Ik heb begin komende week een
Leuk, Odile. Hoe is gegaan?
Het was echt een geweldige