Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voice recorder stuk. En nu?

Verdorie, mijn voice recorder is stuk. Had nog zo'n ouderwetse met bandjes, die heeeeeel veel batterijen nodig had. Maar ja, werkte wel.
Wil nu op zoek naar een nieuwerwets ding, heb gehoord dat een MP3 speler een optie kan zijn, maar heb daar totaal geen verstand van (merk, type, prijs). De korte zoektocht op internet levert zoveel hits op dat de lust tot verder zoeken me accuut is vergaan. Vertrouw liever op jullie oordeel.
Daarom praktische vraag: is hier iemand op het forum die zijn MP3 speler hiervoor gebruikt, of heeft er iemand anders een tip voor een andere (lichtgewicht) opname mogelijkheid tijdens boswandelingen?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bij mijn pas verworven telefoon zit die optie erbij. Ik gebruik het niet maar misschien een goede optie?

Hoef je maar een gevalletje mee te sjouwen. :lol:

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik heb een PDA met voicerecorder, een mp3-speler en een memeorecorder (zonder bandjes). Maar ik spreek nooit meer een tekst in omdat ik het vreselijk vind om mijn eigen stem terug te horen.

Kijk op de site van www.Dixons.nl. Ze verkopen genoeg memorecorders. Vanaf 39 euro dacht ik.
Als je wilt, kun je mijn memorecorder wel overkopen. De gesproken tekst kun je ook op je pc afspelen. Ik heb dat ding anderhalf jaar geleden gekocht en maar drie keer gebruikt.

Stuur anders maar een PB

Rosali

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bedankt voor jullie tips. Inmiddels heb ik een MP3 speler met voice recorder uitgeprobeerd en die voldoet aan mijn eisen, dus mijn probleem is opgelost (afgezien dan van de bandjes die niet meer afspeelbaar waren, maar daar stond - dacht ik - niet veel bijzonders meer op)

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

zit zoiets niet op je gsm? op de mijne wel, ontdekte ik toen ik een andere telefoon nam en een paar maanden daarvoor een voicerecorder had gekocht :evil: