Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor oktober 2015?

Nieuwe maand, (ver)nieuw(d)e schrijfdoelen ... Wat zijn jullie schrijfdoelen voor oktober, evt. met het oog op een groter (jaar)doel? Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Veel plezier, inspiratie, succes!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfdoelen voor oktober: Schrijf- & illustratiewerk - illu: meedoen met InkTober. 1 tot 3 illu's per week. 12/5-13 - illu: 4 kaarten laten drukken (deadline 11 okt.) - illu: dragon lettering voor Skillshare klas (zie lesgeven) - ms: SA1 - nieuwe scenes voor 1e grove versie 5/10 - Evt. OP (start 45 km) 48/51/100, pr 0/2 (2x p.w.) - Evt. meedoen met poëziewedstrijd 'Poesia la quinta' (deadline 1 nov.) Lesgeven/Studie/Illustratie (Skillshare TA) - Voortgang posten: kleur dragon lettering (McDs coloring class) (deadline 31 okt.) 4/5 - Bugs rapporteren - October challenge: min. 15x feedback (= 4x p.w.) 17/15 - Evt. les maken/uploaden (deadline 31 okt.), of outline (deadline 15 okt.) 0/10 - 1e schrijfretraitemateriaal BS TNH mailen Studie - 1-2 boeken lezen 5/1-2 * Blurred Lines * Irresistibly Yours (Oxford 1) * After the Kiss (Stiletto 1) * Love the One You're With (Stiletto 2) * Just One Night (Stiletto 3) * Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe * How to Be an Imperfectionist * Creating a Life Worth Living - Career Design for Artists * Writing New Adult Fiction * Evt. Werk - Thich Nhat Hanh * The Rosie Project 1 + 2 * Adorkable * Pride and Prejudice and Zombies * Bieb 2/2 - 1 of 2 (aan ms verwante) films, BBT 7/2 - Evt. museumbezoek (evt. in Utrecht) Evt. regeldingen - W8 form. invullen en versturen (Nook, Smashwords, email D2D) - KvK ID etc. Planning & Promotie - 2-3x p.w. posten op FB NL & EN 10+/8-12 - Ondernemersplan verfijnen 4/5 - Evt. Ct website bijwerken, of een voorlopige website onder nieuwe domeinnaam (bio's, links, muziekbestanden uploaden)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Herschrijven - roman - novelle - kortverhalen Voorbereiden op NaNoWriMo Wedstrijden: - minstens 1 verhaal insturen voor Fantastels - op zoek naar andere interessante wedstrijden (voor nu of later)

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Doelen Boeken die ik lees: 'De kunst van het schrijven' van Gardner bijna uit Boek van Italo Calvino, gevorderd. Boek met monologen, deel gelezen De woorden en de dingen, Foucault. Nog steeds bron van ideeën voor verhalen -> verhalen schrijven Andere boeken (onder andere Miss Dalloway) hebben minder prioriteit. Veel op mijn blog schrijven. Verder manuscript (12500 woorden) Eventueel tijdens Nanowrimo ermee verder? Schrijfoverleg Brievenromanproject. Om de plotlijnen glad te trekken moeten we overleggen en ons erin verdiepen. -> Skypegesprek plannen. Hoe Italo Calvino’s boekconcept te vertalen naar een kort verhaal? Uitzoeken en blog over schrijven. Heerlijk: er zijn maar liefst drie zkv-wedstrijden, dus ik ben erg blij. Bezig voor één in te sturen. Nog twee zkv’s schrijven.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bijna halverwege oktober. Hoe gaat ie hier? Bij mij goed. Na een tijdje aan mijn ms zitten werken, weer diep in de illustratie. Daarnaast doe ik mee met InkTober, een soort NaNoWriMo maar dan voor tekenen. Zit erover te denken om heel misschien weer met NaNo mee te doen dit jaar. Jullie?

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor mijn manuscript zou het erg goed zijn om aan Nano mee te doen, want dan zou ik tenminste vooruitkomen. Brievenromanproject, vorige week niet aan toegekomen Lijst gemaakt van wedstrijden waar ik aan meedoe. Drie zeer korte verhalen geschreven. Zo meteen nadenken over een derde. Het thema vind ik wat lastig. Iets verder met lezen. Misschien even wat minder bloggen en in november een stop te houden of vooraf posts schrijven die ik dan snel kan plaatsen.

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deze maand tussendoor wat stukjes, meer kom ik niet aan toe. Wel wat (mentale) voorbereidingen voor Nano, die wil ik serieus gaan oppakken dit jaar. Aangezien meer mensen gaan meedoen misschien leuk om er een eigen topic aan te wijden?

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is wat laat in oktober, maar ik ben deze maand gestart mijn passie schrijven weer op te pakken. En ik heb wel een paar doelen: - mijn reisblog op pindat.com afmaken (afgelopen weekend gelukt!) - de speedwriting van mijn passies op de 5 levensgebieden netjes uitschrijven voor een seminar van 16 november - van de reisverslagen op mijn reisblog een reisverhaal maken van max. 4000 woorden (een uitdaging, want ik heb 15 dagen lang gemiddeld 850 woorden per dag geschreven :-) ) - reisverhaal indienen voor een schrijfwedstrijd, deadline 24 oktober... - planning maken om mijn oude schrijfcursus door te nemen, oefeningen te selecteren die ik destijds niet gedaan heb maar wel goed zijn om te doen - inschrijven bij NTI cursus 'korte verhalen en romans schrijven' - NaNoWriMo 2016 in mijn agenda zetten (done!) - een schrijfgroep in Rotterdam vinden en erbij aansluiten of er zelf eentje oprichten En dit dan allemaal vóór 1 november, haha! Lekker ambitieus :-)

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed om je doelen hoog te stellen, Vlinder, dan schiet het tenminste op. Ik ben begonnen aan een schrijfcursus van 46 lessen. Ik heb er erg veel zin in. Ik kom wel bekende dingen tegen. Ik heb nog een boek op stapel om te lezen. Ik moet echt tijd gaan besteden aan lezen om alles te lezen dat ik wil lezen. Morgen reizen, dus ik hoop dat ik dan verder lezen kan. Meerdere wedstrijden waarvoor ik nog schrijven en inzenden wil.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Terugblik oktober: Een heel eind gekomen met mijn handgeletterde illustraties, 12 tekeningen gemaakt tijdens InkTober, een eind op weg met het inkleuren van een illu voor een kaart, en een aantal kaarten voor druk voorbereid. Meegedaan aan een poëziewedstrijd, een aantal keer aan mijn manuscript gewerkt en reflectief geschreven, 5 boeken gelezen, en mijn ondernemersplan bijgewerkt. Daarnaast ook nog actief geweest met feedback geven aan illustratiestudenten op Skillshare. Ben erg tevreden, op naar november. Hoe ging jullie maand?