Je schrijfdoelen voor februari 2015?
Januari is voorbij... Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hier kun je je doelen en vorderingen bijhouden.
Wat zijn jullie schrijfdoelen voor februari, evt. met het oog op een groter (jaar)doel?
Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier.
Terugblikken op het afgelopen jaar en schrijfplannen maken voor het nieuwe kan hier
Veel succes en plezier!
1. Synopsis voor mijn boek
- Verder met DWG herren en
Voor mijn roman: -
- Herschrijfplan maken voor deel 2 van mijn boek- Deel 2 van mijn boek herschrijven (ik moet nog even wachten op feedback van mensen)- De rubriek 'Snipperdag' beginnen op mijn blog (met sneak preview stukjes van deel 1 van mijn roman)Schrijfwedstrijden:- Mijn ouderlijk huis (Marjon Sarneel)- Write now! - Criminal minds - Zwaarden van knoflook Lezen (ik heb al heel lang niet meer gelezen (ernstig concentratieprobleem) en ik wil nu heel langzaam weer in conditie komen)- een (bekende, literaire) roman tot 200 pagina's (iemand suggesties?)Zo, ik heb eens in mijn
Mijn schrijfdoelen voor
- OP/BS (start 96 km)100/100/100, pr 1/1, er 1/1, 12/12/100, pr/er 1/1- meedoen met schrijfvastenretraitevoorber. oef. 1/1, opdr. 11/11/47 - ms: MS1 proefleesversie af + blurb + bio 3/20 - ms: MS1 laten proeflezen en corrigeren - ms: MS1 (+ blurb + bio) naar editor - illu: techniekoef. 1x - ms: CT flink aan werken (liefst 1e versie af) - illu: SSG tekening af - illu: SSG rasters en/of kleurproeven af - illu: SSG RGB kleur af - Evt. 'Tales of Metamorphosis' exclusief in het Kindle Unlimited programma zetten alles van de andere kanalen gehaald - W8 form. invullen en versturen (Nook, Smashwords, email D2D) Lesgeven- BS retraite laatste check- BS Inspiratie versturen3/3- BS TNH checken & versturen3/3/10 Studie- 2-4 boeken lezen3/2-4* Dans! Dans! (De BWGNG) - Lydia Rood* The Seventh Bride - T. Kingfisher* The Lion and the Crow - Eli Easton* Writing New Adult Fiction * Werk - Thich Nhat Hanh * The Importance of Being Ernest - Oscar Wilde * The Rosie Project * Second Chance at Eden * Schrijfboeken: Word Painting, Active Setting III, Active Hooks, How to Write about Contemporary Art, You Can Write a Novel * Biebboeken- 1 of 2 (aan ms verwante) films, BBT13/2- naar de bieb- naar literaire avond Edward vd Vendel OBA- naar illustratie lezing Yuko Shimizu HKU- evt. naar tentoonstelling Rothko Planning & Promotie- 2-3x p.w. posten op FB NL & EN13/8-12 - 1-2x p.w. posten op AW 3/4-8AllieCalhoun schreef: - een
@ AllieCalhoun, ... bijna heb
Met literaire roman bedoel ik
@AllieCalhoun Ja, Hart van
Lezen en schrijven, en
@ AllieCalhoun, ... het is
@Riny: van naam, alleen. Ik
Geredigeerde
Ik heb nog nooit mijn doelen
Een vlucht regenwulpen van Maarten 't Hart-Alleen maar nette mensen van Robert VuijsjeHet lijkt misschien niet veel, maar voor mij is dit al een behoorlijke kluif, haha! Iedereen succes met zijn/haar doelen. :)Voor mij is twee boeken lezen
Schrijfcoach Odile Schmidt
Leukste huiswerk ever, vind
AllieCalhoun schreef: Leukste
Goed punt
O, ik vond boekbesprekingen
Alle tips zijn welkom
Kroniek van een aangekondigde
Wow! Thanks
@Sjee, ... Vingers van
Mijn doelen voor deze maand
Akaatje, .. wat breng je mij
Riny schreef: Akaatje, .. wat