Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe krijg ik dit op papier?

Ik schrijf een stukje met een telefoon gesprek er in. Ik krijg dit niet op orde. Ik heb nu het volgende,

'Belastingdienst particulieren, ogenblikje alstublieft, zegt een saaie stem en "klik" ik sta in de wachtstand. Woest gooi ik de hoorn erop en draai opnieuw.

'Belasting..,'snel onderbreek ik met een:'Goedemorgen U spreekt met.., "klik" en ik sta weer in de wachtstand, giftig gooi ik de hoorn erop.
Die trut luisterd niet eens!

Hoe moet het? :roll:

Lid sinds

18 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zou ‘m zo maken:

'Belastingdienst particulieren, ogenblik alstublieft, zegt een saaie stem en "klik" ik sta in de wachtstand.
Woest gooi ik de hoorn erop en draai opnieuw.
'Belasting …,' herhaalt de vrouw.
'Goedemorgen, U spreekt met …,’ zeg ik snel, ik onderbreek haar zin, maar ik ben weer in de wacht gezet. Giftig gooi ik de hoorn erop.
Die trut luistert niet eens!

Die trut luistert met t ipv d!
Ogenblikje zou ik ogenblik van maken, zonder je.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wat ik nu ga typen slaat eigenlijk nergens op, maar ik moest denekn aan wat een vreindin had verteld. Ze werd zo opgebeld over één of andere aanbieing. ZIj telkens; 'niet geïnterreseerd!'. En diegene bleef maar doorpraten, uiteindelijk gig ze waarschuwen dat ze op zou hangen. Vanaf de andere kant van de lijn; 'Wil u meer nformatie, toets...', etc :P

Is diegene vand e belastingdienst ook een bandje, want volgens mij wordt je normaalgesproken niet teruggeplaats naar de wacht :P Of ligt dat aan mij?
Mar als het een bandje is, lijkt het me logisch dat diegene niet luistert (A) Zou je best een geintje mee kunnen maken, zodat de hoofdpersoon achter haar stommiteit komt :-P

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zou niet te snel woest en giftig gebruiken. Nu zit je in de start van je gesprek al aan de top van je emotie. Daar valt niks meer op te bouwen aan spanning. Tenzij er natuurlijk al een eindeloze reeks 'verkeerd verbonden' en dergelijke aan vooraf is gegaan.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Er gaat inderdaad een heel verhaal aan vooraf. Dit is dan ook het hoogtepunt. Van hieruit gaat het verder met een briefwisseling.

Een fout van hun die van hieraf niet is op te lossen/recht te zetten.

Uiteindelijk lost het zich na drie jaar op onverklaarbare wijze op, ten gunste van mij. :lol:

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nenko, dank je.

Ik denk dat ik het zo doe zoals jij het neerzet.

d'tjes en t'tjes moeten ze maar eens een mooie ziekte naam voor verzinnen. Dan kan ik zeggen dat ik dat ook heb. :lol: