Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

het schrijven

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die op deze manier een manuscript schrijven. Ik weet niet of het lukt om het door te sturen, want ik heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd. Het zal wel weer een chaos worden. http://i61.tinypic.com/2djvtxw.jpg

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een handschrift zegt veel over iemand, schijnt. Misschien reden voor een nieuw topic?
Lijkt mij leuk. En dan allemaal een plaatje erbij mogen doen?

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan ga ik natuurlijk heel keurig schrijven. Kan ik best wel.
Dan denken wij dat jij een keurige dame bent. Klopt dat?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Een handschrift zegt veel over iemand, schijnt. Misschien reden voor een nieuw topic?
Lijkt mij leuk. En dan allemaal een plaatje erbij mogen doen?
Tuurlijk.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
:D Dan hoop ik dat je het heel druk krijgt. Begin mij maar alvast te analyseren. Kun je even oefenen.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Grafologen kunnen aan een invulveld niet zien hoe hard je op het papier gedrukt hebt. Maar. Wanneer jullie met dit onderwerp verder willen - het zou interessant kunnen worden - dan a.u.b. een nieuw topic openen. Mea culpa.

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Je bent in ieder geval heel goed bezig Tja. Een andere mogelijkheid is om dit in Word te doen met rode aantekeningen en toevoegingen. Maar ik denk dat dit makkelijker werkt. Als jij er maar wijs uit wordt. Als je hier een voorbeeld van wilt moet je dit maar zeggen, dan zoek ik even in het archief naar een voorbeeld. ( off topic: Overig goed nieuws. Het handboek voor schrijvers heb ik uit. ( aanrader trouwens) en ik ga nu het volgende boek lezen. Waar is het ook al weer? Waar je ook bent..."Ik zal je vinden!". Ben benieuwd. :) )

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oei, en je zult me vinden zeker? Even :ontopic: anders wordt er ingegrepen. Lijkt me interessant door een grafoloog bekeken te worden.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt me interessant door een grafoloog bekeken te worden.
Bedoel je je handschrift?