Hoe begin ik met schrijven?
Hallo,
Ik zou graag mijn eigen boek uitbrengen over mijn erfelijke aandoening: Stofwisselingsziekte of ook wel Cystinose genoemd. Omdat ik momenteel zelf ben aan het wachten op een nieuwe nier (ik sta momenteel op de European transplantatie lijst) wil ik graag mensen stimuleren om zich later als orgaan donor te geven en dat wil ik via mijn boek de mensen duidelijk maken hoe belangrijk dat is.
Maar ik weet niet hoe te beginnen, ik heb wel van alles in mijn hoofd maar krijg het gewoon niet op papier. Ook weet ik niet hoe het mooi te verwoorden, ik ben sinds vorig jaar afgestudeerd en ik werk momenteel niet omdat ik wegens die omstandigheden met mijn ziekte, niet mag werken dus heb ik eigenlijk tijd genoeg om te schrijven.
Ik ben snel afgeleid en denk och, nu laat ik het even liggen maar zo komen we er helaas niet. Kan iemand mij helpen met eventuele tips te geven die mij toch moed blijven geven niet te stoppen met het schrijven van mijn boek.
Ook zou ik graag weten waar ik eventueel terecht kan bij iemand die mij wat op weg kan helpen met schrijven en die goed Nederlands kan schrijven, want dat is niet mijn sterkste vak.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen, ik wil echt dol graag mijn verhaal met de mensen delen.
Hoi, Omdat jezelf heel erg
Hoi Tasja, De beste tip die
Citaat: Ik ben snel afgeleid
Bedankt voor de tips die zal
Er zijn heel veels
Dat klinkt niet slecht! Van
Moet het per se een boek
Mirandala schreef: Moet het
Tasja schreef: Ook om mijn
@Mirandala bedankt! Ik zal
Tasja, geluk, liefs en
Hoi Tasja, als vaste bezoeker