Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tentoonstelruimte? Als museum???

Het museum had drie verdiepingen die gebruikt werden als...

Hier knap ik af. Tentoonstelruimte staat lelijk, die gebruikt werden voor het openbaar staat ook niet mooi. Ik kom er niet uit...

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Het museum had drie verdiepingen die gebruikt werden als expositieruimte

of

Het museum had drie verdiepingen die gebruikt werden als galerij

:D Hier kom ik verder mee, dankjullie wel :)

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je moet daarna wel preciseren wat er in die ruimte juist te zien is, anders is het wel al te evident en zelfs dubbelop dat er wat tentoon wordt gesteld in een museum.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tja, dit museum heeft 5 verdiepingen. Drie worden gebruikt als expositieruimte, en twee worden bewoond. Het kan niet weggelaten worden dat die bewoond worden :?

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nee, dat moet ook niet, Sephilla. Maar die extra vernoeming moet wel functioneel zijn. Ook is het dan niet echt een museum, maar wel een pand dat voor drie vijfde tot museum/galerij/expositieruimte dient, en voor twee vijfde tot woning. Wij kennen natuurlijk de context niet, maar als je wilt mag je me het gehele stukje even posten, dan wil ik het wel eens nader bekijken voor je.

Groet,

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hmm...

Het gebouw was ooit een museum geweest, maar nu werden nog maar drie verdiepingen daarvoor gebruikt. De andere twee verdiepingen werden bewoond.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@ Godje: great minds think alike :lol:

@ Sephilla, misschien moet je het iets anders oplossen, bv:

Van de vijf verdiepingen van het museum werden er twee bewoond?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Toch heb je hier weer iets dubbelop:

Quote:
Het gebouw was ooit een museum geweest, maar nu werden nog maar drie verdiepingen daarvoor gebruikt. De andere twee verdiepingen werden bewoond.

Dan zou ik schrijven:
Quote:
Het gebouw was ooit een museum geweest, maar nu werden nog maar drie verdiepingen daarvoor gebruikt. De andere twee werden bewoond.