Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor maart 2014?

Februari is bijna voorbij, tijd voor een nieuw schrijfdoelentopic! Wat zijn je schrijfdoelen voor maart, evt. met het oog op een groter (jaar)doel? Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier. Veel succes en schrijfplezier!

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan lang niet alles schrappen deze maand, maar toch een stuk meer geschreven dan in februari. * novelle - herschrijven en laten proeflezen - indien mogelijk nog insturen naar Gentasia (deadline 31/03), maar ik neem aan dat dat niet meer gaat lukken - anders toevoegen aan verhalenbundel en selectie die ik nu heb verstrengen * Gentasia (deadine 31/03) - zeker kortverhaal voor volwassen insturen - eventueel ook nog sprookje voor kinderen - eventueel ook nog novelle (zie boven) Op de website zie ik niet enkel dat de deadline inderdaad een maand later is, maar dat je ook jezelf of een bekende als hoofdpersonage moet gebruiken, en dat gaat voor mijn verhalen niet op. Ben wel met het kortverhaal bezig geweest, dat kan ik nog doorschuiven naar Fantastels. sprookje is zo goed als af, kortverhaal en novelle nog te herschrijven, maar ik wacht sowieso met insturen tot er iets meer bekend is over deze wedstrijd * Droomspiegels en scherven (roman die al een paar jaar in de ijskast zit) - herlezen - herschrijfplan maken (hoeft deze maand niet af, verder in april) mee bezig * verhalenbundel - selectie herbekijken (zie boven) over nagedacht, ben er nog niet uit - Groepstherapie herschrijven - Zand erover herschrijven - synopsis (1-zin-samenvatting van ieder verhaal) - begeleidende brief - insturen naar uitgeverij * lezen - Inferno van Dante Alighieri bonusleesvoer: - De kolonel krijgt nooit post van Gabriel Garcia Marquez - verhalenbundel Atlas deze is nog niet uit, maar kan in latere maanden nog als bonusleesvoer gelden * extra: verhaal inzenden voor wedstrijd 6 word stories, deadline 19/03