Je schrijfdoelen voor september 2013?
September komt eraan: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Wat zijn je schrijfdoelen voor september, evt. met het oog op een groter (jaar)doel?
In dit topic kun je je schrijfdoelen noteren en je vorderingen bijhouden.
Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier.
Grote jaardoelen stellen, kan hier.
Schrijfcitaat van de maand:
'I love writing. I love the swirl and swing of words as they tangle with human emotions.'
- James Michener
Veel succes & schrijfplezier!
En plezier toch ook, hoop ik,
* Mijn Vlaamse Filmpje is op
- inzending Fenikso De
inzending Fenikso De Grenzen Voorbij wedstrijd> [strong]ingestuurd[/strong] -inzending Damespraatjes Zomer wedstrijd> [strong]ingestuurd[/strong] -NaNoWriMo plot & personages bedenken-korte cursus columns schrijven volgen-nieuwsbrief versturen> [strong]verzonden[/strong] http://www.ingehulsker.nl/contact/nieuwsbrief/ -elke week een 120 woorden verhaal op 120w.nl> http://120w.nl/s/Inge-Hulsker/ -twee verhalen/columns/blogs op mijn website> [strong]Delfts Sprookje & column Enge Mannen[/strong] Check! :DZiet er uit als een geslaagde
Klopt Diana Voor jou ook
Ja, ook plezier Diana; soms
Inge17 schreef: Klopt Diana
Voorbereiding NaNoWriMo
sneeuwvlok stap 3 aangapast * sneeuwvlok stap 4 * sneeuwvlok stap 5* sneeuwvlok stap 6 -->nog steeds mee bezig * sneeuwvlok stap 7 * research -->mee bezig geweest * worldbuilden --> mee bezig geweest Verhalen voor bundel "Schaduwzijde" herschrijven * Als bomen verdwijnen * Het teken van de Fomore * Groepstherapie --> is er niet van gekomen Verhalen voor wedstrijden herschrijven* Zinniger Zinnen (deadline 30/09)* Fantastels (deadline 31/10) --> bezig geweest met herschrijven verhaal 1 Themaverhalenproject * Verhaal 4000+ woorden afmaken mee bezig geweest, nog niet afgerond * Nieuw verhaal 2000+ woorden schrijvenVerhaal dat in bundel met verschillende auteurs gepubliceerd wordt redigerenAardig tevreden over