Overeenkomsten?
Goedenmiddag, geachte Sollers
Ik ben tegen een klein probleempje aangelopen. Kijk:
Mijn verhaal gaat over het nichtje van de koning die twee moordenaars inhuurt om haar neef te vermoorden.
Tot dat gaat het goed, maar nu dit:
De openbaringen van Ryira gaat over de zus van de koning die twee dieven inhuurt om haar broer te kidnappen (alleen het eerste deel dan)
Overeenkomsten? Ja, overeenkomsten.
Als een verhaallijn zo erg op een andere verhaallijn lijkt, had ik eigenlijk normaal besloten om het verhaal maar overboord te zetten, maar zoals je misschien al had verwacht is dit geen normale situatie (wanneer wel?).
Dit zijn namelijk ook meteen de enige overeenkomsten. Mijn personages lijken geheel niet op de personages van Sullivan en ze komen dus ook in geheel andere situaties terecht. De rest van de verhaallijn is geheel verschillend.
Enkel, als je vraagt om een boek te beschrijven zou je het zo omschrijven, zoals hierboven staat. Bij beide.
Zie ik deze overeenkomsten alleen maar omdat ik lichtelijk geobsedeerd door beide verhalen ben, of is het wel overduidelijk? En wat kan ik er tegen doen? Ik kan Sin (nichtje van de koning) niet onfamiliën, want ze moet nog kans maken om de troon te krijgen, als haar neef sterft.
Heeft een van jullie een idee?
Vat eens een YA
Er zijn volgens mij talloze
Ze wil haar broer (de koning)
Gandalfgrijs schreef: Mijn
Ik mis altijd de laatste post
Wat zei ik? Ik had Schili's
Heb je het YA boek De gave
Ja ik wel! Leuk boek.
Gandalfgrijs schreef: Is dat
Ik denk dat het wel orgineel
Dat hij het boek "de gave van