Je schrijfdoelen voor februari 2013?
Januari is bijna voorbij, tijd voor een nieuw schrijfdoelentopic!
Wat zijn je schrijfdoelen voor februari, evt. met het oog op een groter (jaar)doel?
In dit topic kun je je schrijfdoelen noteren en je vorderingen bijhouden.
Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier.
Grote jaardoelen stellen, kan hier.
Veel schrijfplezier!
Wat ga ik in februari doen: -
Het verloop van mijn verhaal
scènes va hoofdstuk 6 in grote lijnen voorbereiden- die daarna uitschrijven - kijken waar mijn hoofdpersoon terecht komt en op basis daarvan de plot van de komende hoofdstukken vaststellen -proefleescommentaar van eerste twee hoofdstukken verwerken-terug naar hoofdstuk 3 en 5 en plot daarvan opnieuw uitwerken- als ik eraan toe komt: hoofdstuk 3 en 5 herschrijven- kinderverhaal afmaken en
- wedstrijden: * Literaire
Mijn schrijfdoelen voor
- nieuwe boeken halen bij de biebLesgeven- nieuwe Betoverend Schrijven workshops & cursussen opzetten- 1e promo FB- BSR: progr. mk + op site zetten- nieuwsbrief- evenementen FB - evenementen SOL - flyers maken - flyers verspreiden - evt. ws/cs verl. op FB + op BS site vermelden + in nwe nieuwsbrief Promotie schrijfwerk - rustig nadenken over promotie voor dit jaar, evt. plan maken - evt. 2 manuscripten naar 1 of 2 uitgeverijen sturen- wedstrijd 'mens in beeld'
oefening 1 maken- lees essays schrijven -> laatste hoofdstukken lezen--> ben nu in 'van kort verhaal naar roman' bezig (Inge Schouten) Hierna ga ik weer terug naar 'De wil en de weg'. Ik moet gaan werken aan mijn schrijfstijl... - nieuwe wedstrijd -> verhaal schrijven --> deze week - idee voor thriller door cursus --> op papier noteren - idee voor essay verder uitwerkenDeze maand ga ik proberen
Ah, succes Mho! Schrijfdoelen
Ik sta voor het eerst in
Yes! Ik heb eindelijk een
Leg ik de laatste hand aan de eerste versie van mijn thriller Dodenweg- Wacht ik duimendraaiend af of mijn inzending voor de Viva 'Next Fifty Shades' wedstrijd goed genoeg was om bij de eerste 10 verhalen te komen (en dus geplaatst wordt op het forum) - Ga ik voorzichtig verder met Vervloekt, versie 2. Een hele herschrijfoperatie van mijn 'oude' Paranormal Romance, waarvan ik eindelijk weet waar de schoen wringt en ik het verhaal dus helemaal opnieuw kan uitwerken - Verder lezen aan de verhalen van mijn schrijfmaatjes - Het non-fictieboek waar ik samen met een andere auteur aan werk, afronden en uitgeven via POD of Eigen Beheer. Zo! Dat is heel wat :) K.Ik ben een beetje laat met
- inzending wedstrijd Zwarte Bladzijden Gouden Randjes van Opium- elke week een thema-verhaal op 120w.nl - een blog over herschrijven schrijven - een column schrijvenEven tussendoor, lieve
[ s ] hier de tekst [ / s
Diana, klik bij deze post
Doorstrepen doe je door een zin tussen van die s-dingen te plaatsen, de 's' van strike (doorstrepen)Mocht het niet duidelijk zijn, kijk dan even hier (ook voor andere leuke codes), onder het kopje BBcode - simple text formatting: http://www.schrijvenonline.org/filter/tips/4#filt…Tegelijk met Inge gepost. Die
Ah, ik probeerde het al die
- kinderverhaal afmaken en
- kinderverhaal afmaken en naar uitgever sturen- kortverhaal Opium wedstrijd insturen- cursus avi schrijven afronden - thriller herschrijven en naar nieuwe proeflezers sturenJudy schreef: Mijn
Eerste week van februari zit
Ik heb mijn laatste
Voor 1 maart wil ik mijn
Zonder enig doel voor ogen
YES! Hij is af! De eerste
Patje, wat let je om jezelf
Goed werk, katniss! Succes
Hekate schreef: Patje, wat
Odile schreef: - wedstrijd
Inge17 schreef: - manuscript
Tijdje hier niet geweest...
Diana Silver schreef: -