ProbleeM
Ik heb een groot probleem waar ik waarschijnlijk mijn hele leven aan vast hang. Ik snij mezelf. Zelf vind ik dit erg en ik wil ermee stoppen maar weet niet hoe. Niemand heeft me tot nu toe écht geholpen want ik ga gewoon door. En ik weet dat dit geen site is voor problemen maar ik ga vertellen hoe het komt en wat het deed met mij.
Oke ik zal beginnen. Het begon paar jaar gelden toen ze me begonnen te treiteren op hyves. Daardoor ging ik me heel slecht voelen. Dat was in groep 6. Het werdsteeds erger. Ik zat al vroeg in de puberteit en een jongen noemde me dik, lelijk en zei altijd diktiet tegen me. Hierdoor ging ik mezelf heel onzeker voelen. Ik dirf niet ik een korte broek met een topje aan te doen. Ik moet altijd ieys hebben dat mijn hele lichaam bedekt. Ik ging ook nooit zwemmen want dan moest ik een bikini aan en dat deed ik niet. Ik ging altijd bij een vriendin zwemmen. Daar respecteerden ze het hoe ik eruit zag. Inmiddels zit ik in de brugklas en no steeds niet is het gestopt. Hierdoor dit alles ben ik mezelf gaan snijden. Elke avond huil ik mezelf in slaap. En dan snij ik mezelf. Ik loop mee als een blij meisje maar vanbinnen ben ik facking verdrietig. En dat zien ze niet. Maar ik wil dus even duidelijk maken dat pesten ECHT pijn doet. Ookal doe ik het zelf ook. En ik wil heel graag dat iemand me helpt. Groetjes en kusjes Cat.
Hi lieve Cat. Het wordt
Ik denk dat je het beste hulp
Oh, de pubertijd Catt, is
Natuurlijk hoef je niet je
Catt_ ik sluit deze omdat dit
Lieve Cat, ik heb jarenlang
Ik vind het vreemd, Catt, dat
Alleszins veel sterkte Cat!!