Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jouw zin van de dag, week of maand

Naar aanleiding van de Nanowrimo van dit jaar (2011) en dit draadje http://www.schrijvenonline.org/forum/110545#comme…. Leek het mij een goed idee om hier iets meer mee te doen. Heb je dus een mooie, intrigerende of pakkende zin geschreven, deel deze met ons! Als eerste en hopelijk niet laatste, alvast de eerste van mijn hand: Op dat moment golfde de vloer, het plafond en de muren met veel geweld op en neer, als een stuk papier in de wind.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor mij is heel belangrijk dat het liberalisme wortelt in de joods-christelijke beginselen.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor mij is heel belangrijk dat het liberalisme wortelt in de joods-christelijke beginselen. Mark Rutte.
Waaaauw, dus jij bent de geestelijk vader van Mark Rutte? :eek:

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké, dit is niet echt een zin, maar het was wel verdomd lekker om te schrijven: “Nou, nou, nou, wat een belachelijke vertoning!” riep ze kwaad. “Zes volwassen mensen. In een zandbak. In een speeltuin. Om twaalf uur ’s nachts. Te bespottelijk voor woorden! Denken jullie soms dat jullie grappig zijn? Ik zal jullie eens heel, héél duidelijk vertellen, jullie zijn absoluut niet grappig! Jullie zijn gewoon een stelletje volwassenen in een zandbak! Zes volwassenen in een zandbak. Hier heb ik maar één ding op te zeggen: gadverdamme.”

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet één zin, maar wel erg leuk vond ik: De man moest naar het ziekenhuis. Zijn oor werd op alcohol gezet, wat hij opdronk. Toen ging hij terug naar huis. Als je het uit de context haalt, lijkt het wel een miniverhaaltje. Een behoorlijk absurd miniverhaaltje, maar goed. En om aan de regel van één zin te voldoen: In een lege vaas op tafel hingen de kopjes van bloemen als drenkelingen over de rand. Zonder context lijk ik mezelf in deze zin tegen te spreken, maar met "lege" bedoel ik dus dat er geen water in zit. ;) @ Merelx: Ik zie ineens een oog voor me dat uit de kas valt en op de grond ploft - en misschien nog een keertje stuitert. Voortaan kijk ik wel uit als ik mijn post opraap. :D