Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

online schrijven - redactie lid

Hallo, Ik ben op zoek naar een site waar ik voor kan schrijven, een site met een redactie, eventueel. Een site waar ik kan schrijven over nieuws over een bepaald onderwerp (natuur, koken, kruiden, dieren..) Een site waar ik columns en reviews kan schrijven. Het mag ook een andere mogelijkheid zijn, bijvoorbeeld in de krant, mijn eigen column, bijvoorbeeld. Rianne

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedoel je zoiets als dit Ria? http://www.infonu.nl/ Een column in de krant is lastig, er is beperkt plaats en iedereen wil wel! Maar als je hier googled op het topic van de pers, dan zie je dat je daar ook werk mag inleveren. Verder is het een kwestie van goed opletten op het www en een beetje geluk hebben.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ceridwen: Ja! zoiets. Bedankt in ieder geval. heb je misschien ook tips, hoe ik dat in de gaten kan houden? als ik intyp op google: 'online redactie lid zoekt' komen er niet echt sites zoals ik bedoel.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op Todio.nl kan je over specifieke onderwerpen schrijven. Maar je kan er ook proza kwijt.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nieuws en andere sites bezoeken, kijken of ze vacatures open hebben staan en als dat je te lang duurt, een open sollicitatie met voorbeeld sturen. Veel googlen, er zijn best veel goed bezochte sites waar je, als vrijwilliger welliswaar, content kunt inleveren.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'Geld verdienen met artikelen schrijven'....Tiep dit in Google in.. keuze zat...Of je accoord gaat met de opzet is 'up to you'. Bobcat