Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

muurvast

Ik besef me opeens dat ik al ontzettend lang niet meer op dit forum ben ingelogd. Heeft helaas ook een reden, ik heb nieuwe medicatie waar ik erg initiatief-loos van word. Ik kan op het moment niet meer schrijven, zelfs als ik mijn best erop doe. Het gaat niet, dus dan maar niet. Jullie zien vanzelf weer wat van me verschijnen want helemaal niet meer schrijven is ook geen optie.

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat vervelend, Nephthys. Kun je niet met je arts hierover praten? Misschien bestaan er andere medicijnen die je niet zo initiatief-loos maken.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Vraag je ons om raad? Want de reden van je bericht is me niet helemaal duidelijk. Het is niet echt de bedoeling om dit soort dingen aan te kondigen (we hebben duizenden leden, dus dat zou wat worden) hoewel ik het natuurlijk wel vervelend voor je vind.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedoel je misschien te vragen hoe wij omgaan met een writersblock? Antwoord: gewoon door proberen te schrijven, allerlei andere stijlen zoeken, diverse perspectiefwisselingen (ikvorm, hij/zijvorm, alleswetende verteller), foto's opzoeken die bij jouw verhaal passen, alvast een tijdlijn maken, een lijstje maken van de karakters, zo kom je soms op nieuwe inspiratie.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat Nepthys gewoon even zijn ei kwijt wilt. Hij wil graag schrijven, maar kan zich daar niet toe aanzetten. Dat roept frustraties op. Veel sterkte, Nepthys. Hopelijk gaat het snel beter.