Dilemma
Ik ben een poosje niet meer aan de schrijf geweest ivm school en andere zaken, maar nu ik weer 'terug ben' heb ik besloten dat ik nu eindelijk wel eens een manuscript af wil maken. Ik wil er volledig voor gaan, maar er is een probleem. Ik kan niet kiezen welk boek ik als eerste af wil schrijven. Er zijn er drie in de maak:
DLEOA - Mijn liefdeskind. Ik ben hier mentaal al vanaf mijn 13e mee bezig. Deze zou ik heel graag afmaken maar daar gaat HEEL veel tijd inzitten en ik ben stiekem bang dat het geheel minder briljant uitpakt als in mijn hoofd, if that makes sence. Onderwijl ben ik zo panisch dat iemand het idee steelt dat ik zelfs de titel nog niet volledig hier durf neer te zetten. Is het handiger om met dit boek te wachten tot ik al iets anders gepubliceerd heb, mocht het zover komen? Of maak ik dit mijzelf wijs?
Luchtbreker - Een jeugdfantasy boek waar ik door NaNoWriMo al een heel eind mee op weg ben. Ik denk dat er wel markt voor is. Als ik deze gepubliceerd zou kunnen krijgen kan dat een goede opstap zijn naar het uitbrengen van mijn 'liefdekind'?
Ira en de draak - Een kinderboekje waarvan ik de eerste versie al zo goed als af heb. Dit moet natuurlijk nog herschreven worden en er moeten nog illustraties worden gemaakt. Ik vermoed dat ik deze vrij snel af kan hebben (zodat ik verder kan met een van de andere twee, of is dit een verkeerde beredenering?)
Ik besef dat dit een keuze is die ik zelf moet maken, en ik vraag jullie dus absoluut niet dit probleem voor mij op te lossen. Maar zelf kom ik er op deze manier niet uit, dus ik vraag om raad. Wat is het slimste? Welke zouden jullie kiezen in mijn situatie en waarom?
Alvast bedankt! :)
Ik denk dat je toch zelf zult
Een van de definities van
Mho, ik denk dat ik begrijp
Beste Mho, moeilijk hoor. Ik
Zonnestraaltje schreef: ...
Zonnestraaltje schreef: Mho,
Mho, je zegt dat het
Ik zou wel voor je kunnen
Mho schreef: Ik vind dit wel
Ik heb besloten dat het
Joehoe!!!!!!!!!! Goed zo!!!