Autobiografie van een kind.
Hooi!
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik een autobiografie zal maken over mijn broertje. Aangezein hij zelf genoeg streken heeft en ook veel leuke dingen uitmaakt leek het me wel leuk om over te schrijven. Zeker omdat hij zelf weinig leest en vroeger wou hij ook altijd verhaaltjes lezen waarin hij voorkwam als de hoofdpersoon.
Dit zou ik dan voor zijn verjaardag willen geven als extra presentje, hij is nu 12.
Het zou natuurlijk geweldig zijn als het uitgegeven kon worden maar dat is voor later.
Nu had ik een paar vragen, aangezien ik niet echt bekend ben in deze tak van het schrijven.
1. Uit welk perspectief kan ik schrijven? Vanuit mijn eigen kijkpunt naar mijn broertje, of vanaf zijn kijkpunt? Is daar iets vast voor?
2. Hij is nu 12, is het dan beter om de toekomst open te houden of hem een blik op de ''toekomst'' te geven?
3. In je leven gebeurd er nogal veel, natuurlijk kan je niet alles opschrijven. Moet je dan alleen belangrijke dingen opschrijven of ook gewoon alledaagse grappige of leuke dingen?
Laatste 4de vraag:
Stel, ik zou het uit willen geven. Maakt het dan uit dat Laurens zo jong is? Ik zie wel is dat er een biografie is gekomen maar dat zijn vaak van ''oudere''/volwassen mensen.
Alvast bedankt ^^
Nou Elianne, ik had hier een
Laat ik het anders vragen:
(Als jij over je broertje
Even een puntje: een
Hoi Elianne, Ik zie dat
Hee! Bedankt voor alle
@Elianne. Je kunt voor weinig
Vandaag stond er een stukje
oewh wat een leuke opties
Als je het professioneel wilt
Ik moet een boekenlijst