Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De Schrijfkamer

Een tijdje geleden vond ik op hetgesprek.nl vijf afleveringen over 'De Schrijfkamer'. In deze afleveringen vertellen bekende Nederlandse auteurs (Thomas Rosenboom, Doeschka Meijsing, Paul van Loon, Karin de Groot en Afth van der Heijden) aan Thomas Verbogt hoe zij hun verhaal schrijven. Ik ben hierdoor zeer geïnspireerd geraakt. Heeft iemand deze reeks ook gezien? Wat vonden jullie daarvan?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, die afleveringen heb ik niet gezien. Ik heb net wel :thumbsup: uitvoerig naar de Hubbel gekeken. Niet gek, iets om over te denken.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt om de link hier door te geven. Ik heb net twee afleveringen bekeken en ik vond het alvast interessant om te zien hoe zij het schrijven een plaats geven in hun leven. Of misschien beter gezegd: hoe zij hun leven een plaats geven rond het schrijven.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Thomach, wil nog even zeggen dat ik heel blij ben dat je hierop hebt gewezen. Heb genoten van m.n. A.F.Th vd Heijden en Doeschka Meijsing. Mijn handen gingen kriebelen om gelijk weer verder te gaan met schrijven. Zeer inspirerend!