Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verhaal voor online kinderboek

Ik ben op zoek naar een schrijver die een verhaal kan aanbieden voor een kinderboekje die online besteld kan worden, hier moet de koper of gever zijn naam in het verhaal terug zien komen, denk hierbij aan de naam van het kind dat haar boekje dan leest, de verhaal lijn zou dan een verhaal moeten zijn die door een verteller (een figuurtje) het kind meeneemt in zijn avontuur.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kun je meer vertellen over de doelgroep, de lengte van het verhaal, het honorarium en de manier van werken? En hoe zit het met de illustraties en de nevenpersonages? Ik heb hier thuis ook vijf van die boeken staan, voor alle kinderen één. Die hebben ze van hun oma gekregen bij hun geboorte. In welk opzicht gaat het boekje dat jij nu aan wilt bieden, zich onderscheiden van wat er al op de markt is?

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zie deze link bijvoorbeeld. Google eens op naamboek, dan vind je er nog veel meer.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben hier ook erg nieuwsgierig naar.... Heeft iemand al meer informatie hierover ontvangen? Aantal woorden/leeftijd/inlever termijn.... Ik lees hier verder helemaal niets meer over terug...