Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gratis Ebook schrijfgids

Op onderstaand adres kun je een gratis schrijfgids downloaden. Meer dan 700 pagina's tips en informatie. http://www.jakonrath.com/

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
The newbie's guide to publishing a book - JA Konrath 750 pagina's PDF - 3,1 megabyte

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk dat 't gratis is, maar die 750 pagina's ga ik toch niet doorlezen (niet op scherm en printen doe ik ook niet). (Dit klinkt misschien iets te kwaad, dat is zeker niet zo bedoeld.)

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja het is in het Engels. En het is een ferm bestand. Zelf lees ik graag schrijfboeken, zeker op die momenten dat ik zelf niet zo gemotiveerd ben. Ik krijg er verse motivatie van. Nieuwe boeken/teksten zijn altijd welkom om weer eens iets anders te lezen. Ik lees ook niet graag van een scherm, maar het is netjes in hoofdstukken verdeeld en elke keer een stukje lezen over een onderwerp waar ik ook net mee zit te worstelen gaat wel. Marriejeanne@ Ik gooi hem wel op een stick of cd voor je. Mocht ik je dan zien in augustus tijdens mijn vakantie dan krijg je het van me. :D Niemand hoeft dit te downloaden ik wilde het alleen maar delen als optie. Ik heb ook nog geen idee van de kwaliteit.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Marriejeanne@ Ik gooi hem wel op een stick of cd voor je. Mocht ik je dan zien in augustus tijdens mijn vakantie dan krijg je het van me. :D
:thumbsup: Maar ik ben niet héél goed in Engels ... denk je dat het voor iemand met een middelmatige woordenschat te volgen is?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat ik er van gezien heb is het heel 'down to earth English'. Dat moet iedereen met drie jaar zandbak en wat ervaring zoals ik kunnnen lezen.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leest zeker goed weg, wel erg veel....(vooral om te printen) Hoe krijgt hij het voor elkaar 700 pagina's met tips etc.? Knap... Ik hou het op 37 pagina's (mijn eigen ebook) Groetjes Isabel www.hyvesebook.nl JA Konrath Always have two hands reaching out. One, for your next goal. The other, to help people get to where you're at!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk je hier te zien Isabel. Het zijn blogs die hij gebundeld heeft. Hij schrijft mee op absolutewrite.com en daar heeft hij toen deze link geplaatst.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Sietske, OH dat wist ik niet! Zeer interessant. Maar ik kom de laatste dagen veel boeiends tegen op internet. Groetjes Isabel