Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

lijnen door tekst

Hai, Ik heb een artikel geschreven en dit verzonden naar mijn hoofdredacteur, all good and well, maar nu staan er bij hem ineens lijnen DOOR de tekst. Hij vraagt of ik dit kan verwijderen, aangezien het artikel verder goed is en niet meer gewijzigd hoeft te worden wat hem betreft. (:)) Ik heb zelf geen Word, enkel wordpad en microsoft works. Ik zie nergens een knopje dat ik die doorgehaalde tekst kan veranderen.. Wie heeft raad, tips, helpt mij verder?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Copy/pasten naar kladblok en weer terug in een nieuw Word-document? (dat moet die hoofdredacteur dan doen he)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
In wordpad zie ik de lijnen niet, in Works echter wel.. Snap er niets van:S Hij vraagt mij of ik het op kan lossen, maar ik kom er - zo blijkt- niet echt uit, haha..

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stuur het gewoon in kladblokformaat? Dan heeft hij de tekst zonder doorhaling. Verdere redactie is inderdaad zijn taak. Voor welk blad is het? - vroeg de gozer nieuwsgierig.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het aan hem gestuurd in wordpad..Ook wanneer ik het in kladblok zet en het vervolgens in works bekijk zitten die drommelse lijnen door een deel van de tekst. Het is een artikel over twee dames, weddingplanners, die vanuit Breda bruiloften organiseren in la dolce vita;) Dit alles voor het magazine Breda Bruist..

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
?? Ik gebruik wordpad al een tijdje niet meer. Heeft wordpad tegenwoordig een functie als ' track changes' ? (veranderingen bijhouden)? Het lijkt erop dat dit in de broncode van je document terecht is gekomen, aangezien het blijft staan als je copy/past gebruikt. Je zou het nog kunnen proberen door je tekst te selecteren op het eerste en laatste woord na. Ik weet niet hoeveel woorden het zijn, maar zelf zou ik het gewoon even snel overtikken in een schoon document, om computeragressie te voorkomen ...

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is best een lang artikel..ik snap niet dat ze het op de redactie niet kunnen fixen, die mensen weten toch wel wat over de hoe en wat? (A)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Redactie weet zelden iets over de techniek. Gewoon je teksten in .txt formaat sturen, zonder opmaak, dan werkt het altijd.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Yes, er is iemand wakker. :D Dát doe ik gewoon! Kopieren ze het daar maar uit en maken ze het zelf op. Thanks Wuppie, ik heb last van brainfreeze, had geen idee dat het zó koud is buiten. Wat ben ik een muts, om er geen op te zetten ;) (Zo. Dat ziet er netjes uit. Die man mag maar blij met me zijn ;))

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo. En dat is ie, zo blijkt. ´Wil je een column verzorgen voor het februari nummer? Vrij van vorm en onderwerp, als het maar wat humor in zich heeft´ ´Verder is er altijd ruimte voor nieuwe onderwerpen/rubrieken´ en ´Deze week gooi ik even een envelopje in de bus, als beloning voor je gedane arbeid´ Babbel zegt, de brievenbus staat op.... De hersenpan kolkt... Laat maar komen!