Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Als je niet uitlogt

sta je dan constant bij 'Wie is online?' op de site? Ik log haast nooit uit of in. Jullie zullen wel denken... dat ik ALTIJD online ben? Of ben ik toch verdwenen als ik op het X druk? Ik kan dat zelf niet zien, natuurlijk.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, als je niet uitlogt,en dus niet actief meer bent op de site, dan ga je na een poosje automatisch uit de lijst. (weet niet meer zo hoelang dat duurt) Je bent dan voor anderen niet meer te zien in de lijst: Wie is online.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij is het als je een uur niks hebt uitgevoerd dat je dan niet meer bij 'wie is online staat' (ja ja, elke dinsdag vrij, dan weet je dat).

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Ja, dan zit Aart de hele dag naar de site van schrijven online te kijken. Hoe lang duurt het voor ik uit het lijstje ben???? ;)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik dacht dat ik ook altijd op het lijstje 'on line' stond omdat ik nooit uitlog. Ik ben intussen mijn wachtwoord enz. vergeten, dus ik kan daarna, als ik uitlog, niet meer online komen, tenzij ik weer allerlei dingen moet aanvragen. Veel te moeilijk allemaal, dus ik log nooit in of uit.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik dacht al: zit die MarrieJeanne echt de hele dag....? (nee hoor, grapje, ik zie je maar een enkele maal hier op online en soms, als ik je zie, schiet je er al weer vanaf.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Als je je browserscherm sluit verdwijn je na een kwartier van de lijst. 'Wie is online?' geldt niet alleen voor het forum, maar voor de hele site. Als je dus de hele dag een scherm met Schrijven Online open laat staan en je gaat lekker in de kroeg zitten dan kun je de indruk wekken dat je de hele dag aanwezig bent ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Okee een kwartier dan. @Jeanet: bij jou meer dan een kwartier. Wel een uur :) nee geintje.
Als je dus de hele dag een scherm met Schrijven Online open laat staan en je gaat lekker in de kroeg zitten dan kun je de indruk wekken dat je de hele dag aanwezig bent ;)
Nee hoor, als ik na een tijdje (hoe lang weet ik dus niet) weer op f5 druk om te kijken of er nog wat is gepost, sta ik niet meer bij de wie-is-online-lijst :)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat duurt echt geen hele dag, hoor Dries! In de kroeg zitten mag van mij wel een dag duren maar inloggen ...

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Nee inderdaad. Er is een periode van een kwartier waarin je op die lijst verschijnt en iedere keer als je naar een nieuwe pagina gaat wordt die periode ververst.