Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

open office andere kleur wijzigen en bewerken.

Ik gebruik open office. Nu wil ik wijzigingen en bewerken gebruiken maar krijg dan een hele aparte vale kleur. Nu wil ik die graag in rood veranderen, maar kan niet vinden waar ik dat kan doen. Is hier iemand die mij dat even kan vertellen? #4 kijk als je wilt nog even naar deze post hieronder daar staat nog een vraag erover.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat je naar extra /opties/ openoffice.org Writer/wijzigingen kunt gaan om je kleur te wijzigen maar zelf gebruik ik het niet dus ik weet niet of dat is wat je bedoelt.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
F1 :P

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt, via F1 is het gelukt. Als iets niet goed staat in office dan ben ik hopeloos aan het zoeken. Nu nog een vraag, De kleur heb ik dus kunnen veranderen. Nu heb ik met wijzigingen bijhouden een paar pagina's voor iemand gelezen, de opmerkingen in het rood dus. Hoe kan het dan dat zij het niet in rood heeft als zij het opent? Ik ga er vanuit dat als ik het zo opsla en daarna als bijlage verstuur dan moet de ontvanger het toch ook zo krijgen als ze het opent?

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Persoonlijke instellingen/voorkeuren worden (natuurlijk) niet meegestuurd, dat is afhankelijk van degene die het leest.