Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

hoe staan schrijfopleidingen aangeschreven? Dilemma

Ik heb gezocht, kon niks vinden, toch excuses als ik een dubbele vraag stel. wat je eerst moet weten: Ik ben 23 en wil graag een schrijf opleiding volgen. Ik heb nog geen andere opleiding gevolgd, heb dus nog heel even recht op Studiefinanciering. Ik zit te twijfelen. Eigenlijk wilde ik erg graag naar de Schrijversvakschool, omdat het deeltijd is en zeer breed. Maar het is heel erg duur (ik verdien bijna niks en je krijgt er ook geen studiefinanciering voor) en ik heb geen idee hoe die opleiding aangeschreven staat. Zijn er veel mensen daadwerkelijk mee verder gekomen (ja, op de site van de school zie je veel namen, maar van de hoeveel??) en hoe wordt er tegenaan gekeken door mensen 'uit het vak' > uitgevers, andere auteurs, etc. ? Weet iemand dit? (Alternatief zou zijn de HKU in Utrecht, maar ik zie mezelf niet 4 jaar fulltime naar school gaan...daarom de vragen over de schrijversvakschool.) Zou het echt erg waarderen als iemand me meer kon vertellen! (beetje warrig, hoop dat ik duidelijk ben...geveld door een snotmonster)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier zijn al meerdere topics over. Ik heb twee jaar Script?+ gevolgd. Was geen fulltime opleiding maar een cursus en een workshop. Ik heb er veel aan gehad. Hun syllabus is trouwens heel handig.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankje Waus, dat topic had ik inderdaad al gelezen natuurlijk. Maarik vind er niet echt het antwoord op mijn vraag in, namelijk hoe de opleiding aangeschreven staat....