Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Wie kent een goeie schrijfdocent om in te huren?

Hallo, een groep vriendinnen (30-45 jaar) wil zelf een week in Frankrijk organiseren met een goede schrijfdocent. Kent een van jullie een docente die daar geschikt voor is? Het zijn allemaal journalisten dus wel gewend om te schrijven, alleen willen ze nu een keer de prozakant uitdiepen. Ik ben benieuwd! SaskiaX

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tais Teng geeft ook cursussen, herinner ik me ineens. Hij schrijft zelf voornamelijk fantasy en SF maar is in principe van alle markten thuis en het is echt leerzaam wat hij vertelt.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi SaskiaX, ik organiseer van 3 tot 10 mei een schrijfvakantie in Frankrijk. Er is nog plaats, dus jullie kunnen mee. Kijk maar op www.schrijven.nu. Als het idee van de schrijfvakantie jullie wel aanspreekt, maar jullie kunnen niet in die periode of jullie willen 'alleen met elkaar', dan kunnen we misschien samen iets anders organiseren. De schrijfvakantie in mei is een mix van poezie en proza, maar een 'op maat gemaakte schrijfvakantie' met alleen proza of maar poezie kan natuurlijk ook. Peter

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor alle reacties. We hebben al een docent op het oog, maar moeten eerst alle agenda's bij elkaar leggen en dan de docent (die nog geen flauw idee heeft van wat haar boven het hoofd hangt) polsen of ze kan en misschien een alternatief zoeken etcetera. Ik hou jullie tips in het achterhoofd! SaskiaX