Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijversvakschool

Hai Allemaal, Al tijden staat er in mijn agenda..: ´vóór 1 juli werk insturen naar de Schrijversvakschool..´ En toch... heb ik het (tot dusver) niet gedaan.. Vandaag is-was de deadline.. (om toelating te doen voor de opleding) en ik durf gewoon niet... Meerdere redenen.. mijn eigen onzekerheid wbt mijn schrijven, de reisafstand (Breda-Amsterdam).. - Wát als ik niet word toegelaten, ze me te jong vinden (Ik ben 19 jaar, bijna 20), te onervaren, mijn werk ronduit prut..? Domper. - Wát als ik wél word toegelaten en blijkt dat ik het niet aankan..? (Ik zit er lichamelijk niet helemaal sterk bij..) Domper.. Ergens wil ik zo graag, maar aan de andere kant weet ik gewoon niet wat haalbaar is... Iets in mij roept.. Probeer het gewoon.. Een ander stemmetje zegt.. Probeer eerst wat anders, werk nog even aan jezelf.. Volgend jaar ´nieuwe ronden, nieuwe kansen´... Wat een strijd... Wie heeft advies, ervaringen.. een lief of wat-dan-ook-voor-één woordje voor mij?

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat goed dat je er weer tegenaan gaat Elisabeth, je zult in ieder geval Luthien treffen. Ben je ondertussen nog bezig met cursussen'

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Babbel, leuk dat je reageert, ja ik ben wel met wat losse cursussen bezig geweest maar helaas gooide medische dingen roet in het eten (gadver wat een rare uitdrukking eigenlijk).

Lid sinds

18 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het kriebelt bij mij op dit moment, twee jaar geleden twijfelde ik er ook eventjes over, om de deeltijdopleiding te gaan doen.

Lid sinds

18 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat ik de opleiding ga doen. Ik twijfelde, of ik naast 40 urige werkweer genoeg tijd heb voor huiswerk e.d. en daarnaast nog mijn band en sociale leventje.

Lid sinds

18 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben een weekendje naar Ierland, net met die open dag. Wel jammer. Maar ik ken de school, heb er al 2x een cursus gevolged. IK ga ze nog mailen met een paar vragen die ik heb, ook o.a. hoeveel uren huiswerk ik op moet rekenen.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Elisabeth, Mij ga je misschien tegenkomen. Ik heb zojuist, geheel onverwacht, gehoord dat ik toegelaten ben. Probleem: ik ben ook toegelaten tot een voltijd Docent Drama opleiding. Ik heb een voorkeur opgegeven voor de zaterdaglessen, dus misschien ga ik het combineren. Nog even goed nadenken. Met zeer oprecht groet ;) , Samantha

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar ben ik ook benieuwd naar, en hoe ervaren jullie de SVS (inmiddels al weer 2 jaar)? Ben zelf van plan om toelating te doen dit jaar en zou graag horen wat jullie ervaringen zijn. In ieder geval ga ik volgende week zaterdag naar de open dag, spannend!