Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Leer je eigen schrijftalent ontdekken

Hallo, Heeft iemand ervaring met de cursus Leer je eigen schrijftalent ontdekken van Schrijvenonline ? Ik ben zojuist met deze cursus gestart, gek genoeg vind ik hier geen medecursisten. Dan maar mijn vraag hier plaatsen, weet iemand binnen welke termijn les 1 af moet zijn? In de les staan oefeningen. einde van de les moet er een opdracht ingeleverd worden. Dat is me tot dan toe duidelijk, maar er staat bij vermeld je mag 2 weken hierover doen. Je mag 2 weken over de opdracht inleveren doen ? ( en vanaf welke datum gaat dat dan in), of je mag 2 weken over les 1 doen? Er mag een jaar over de cursus gedaan worden las ik op deze site dus dat lijkt mij stug ? Gezien er 4 lessen zijn. Kan iemand mij uit deze verwarring verlossen :) Alvast bedankt, groet Karamel

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Frank Noë en Mirjam Boelsums verzorgen die cursus, zie ik. Ik kan me bijna niet voorstellen dat die een vraag als deze niet zouden beantwoorden. Daarom vind ik het een beetje vreemd dat je dit via het forum vraagt.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Frank Noë en Mirjam Boelsums verzorgen die cursus, zie ik. Ik kan me bijna niet voorstellen dat die een vraag als deze niet zouden beantwoorden. Daarom vind ik het een beetje vreemd dat je dit via het forum vraagt.
Er zijn geen vreemde vragen, alleen vreemde antwoorden.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt er langer dan twee weken over doen, als je de cursus maar binnen een jaar afrondt. Ik heb een soortgelijke cursus gedaan, een andere om mijn schrijfstijl te ontdekken. Vind je de lessen net zo leuk als ik ze vond?

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie reacties ! Odile het bevalt mij erg goed, hartstikke leuk de cursus. Dries , bedankt voor je verwijzing ! groetjes Karamel